Gå til innhold

Jeg tok valget i dag....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Satt til og med med abortpillen i hånda.

Ringte så hulkende til sykehuset og avlyste timen.

Men, dette valget vil koste alt jeg har av energi og ressurser. Jeg har 6 mndr på meg til å klore meg til et grunnlag for fødselspenger, for det har jeg av div årsaker ikke i dag.

Jeg har også to små barn fra før, så dette blir tøft. Nesten så jeg gruer meg for å fortelle det til familien for de kommer til å synes det blir aaaltfor tett mellom de to minste. Men vi prøver...

Jeg er 37 år og synes oppriktig synd på alle som må ta dette vanskelige valget. Dette er jammen meg grusomt om du er 14 eller 40...

Klem til dere alle

Fortsetter under...

Jeg ble skikkelig glad på dine vegne nå, skulle ønske jeg hadde klart det samme som deg.

Ingen trodde jeg skulle klare å ta pillen og straks jeg fikk den i hånda begynte jeg å gråte, men i ett rolig øyeblikk tok jeg hurtig å svelget pillen før jeg rakk å ombestemme meg igjen, det angrer jeg veldig.

Jeg synes du er kjempeheldig, en flott og sterk person. Dette kommer nok til å gå bra, vi mennesker innehar uante mengder med styrke når det er noe vi virkelig vil :) Gratulerer som kommende mamma igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...