Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Er det skadelig tror dere? Vet noen unngår det i prøveperioden...
blåmeis:) Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Vet ikke om det er skadelig, men lever etter føre var prinsippet på en del områder. Derfor har vi ungått trådløst hjemme, men jeg er ikke hysterisk når jeg er andre steder, altså! Kan jo uansett ikke unngå det helt i det samfunnet vi lever i nå :-)
mammasgull Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Oiida, om det er farlig, så blir jeg ALDRI gravid... Har aldri hørt om det før, og skulle ønske jeg aldri hadde hørt om det heller..., for nå fikk jeg enda noe å tenke på Jaja..., får satse på det bare er noen overhysteriske mennesker som sier dette i utgangspunktet :)
blåmeis:) Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Er helt sikker på at det ikke har noen innvirkningen på muligheten for å bli gravid, så det er bare å slappe av Bicon! Grunnen til at jeg er føre var er fordi man vet så lite om langtidseffektene av slik stråling på mennesker. Så det er ikke noe å få panikk av! :-)
b77h Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Hei Tror heller ikke det påvirker direkte om man kan bli gravid, MEN jeg tror det er ugunstig generelt og ikke bra for oss - verken store eller små. Det har stått mye om dette i nyhetene siste året, og jo mer jeg leser jo mer skeptisk blir jeg. Det er konstant stråling hele døgnet det er snakk om, og ingen vet helt hva evt bivirkninger er. Skummelt med så mange barnehager som har det også. Da jeg nettopp gikk gravid fikk vi lagt om det trådløse nettverket her hjemme til punkter i vegg. Var i forbindelse m litt oppussing i noen rom - og vi hadde mulighet til å trekke kabel i taket i kjelleren. Kostet jo en del, men vi er så glade for å ha det borte! For vår del og den etterlengtede jenta vår som skal vokse opp her. Da jeg gikk gravid var jeg også obs på å ikke ha mobilen på meg/tett til kroppen mer enn nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå