Gå til innhold

Tøysekroppen...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg!:)

vet du jeg er så redd jeg og sikker på at dette ikke går ...MA skrekken har bare spist meg levende rett og slett....helt panikk,,,,,

ikke opplblåst lenger puppene er ike sånn de var ingen kvalme ingen ingenting som gir meg tegn på at det er baby i magen:( synes ikke symptomene kommer...bare går....orker ikke at dette skal gå gale....

nå vneter jeg i spenning på å se om hcg har steget siden sist og om jge kan klare å roe meg....har ikke ul før 22 mars men skal prøve å komme til tidliger hvis noen har avbestilt timen sin....7+0 er nok det sikrestet ja...er 7+4 den 22.....

stor klem

Huff..da har vi det likt...

Synes jeg hadde sååå mange gode følelser...nå stiv av skrekk...

Alt har forsvunnet liksom...litt rr i puppene, men ikke slik de var...

Jeg har jo ikke målt hcg så aner ikke hvordan jeg låg an i utgangspunktet...

Huff så skummelt dette er...tenker på MA jeg og...har jo prøvd det før...

Fader! Vi må jo bare få dette til med de egga våre!!!

Sender trøsteklem fordi jeg veit hvordan du har det T!

Håper vi tar grundig feil begge to...

ja det er rett og slett en for jævlig følelse...en jeg kjenner er nettopp blitt gravid og det var sånn "jippi vi SKAL ha baby vi" javel?? er du sikker på det.....

tenk om vi bare kune være så sikker og ikke reddfor alt mulig...samtidig irriterer det meg at enkelte tar det som en selvfølge at de er garantert baby pga positiv test....jaja...er vel bare vi ivf"ere som er ekstra på vakt når det gjelder følelsene vår.....

men jeg tenker at det må jo være en mening med at de ensomme egga våre klarte dette her;)) de to andre gangene har jeg blødd mye siden testdato og mistet til slutt i uke 8...det har jeg jo ikke nå men da finner man noe annet å være redd for..nemlig MA som jeg ikke hadde visst eksisterte om det ikke hade vært for nettet....hmmm...

ang hcg så er jeg på en måte glad jeg har fulgt den når jeg ser hvor panisk jeg skulle bli....må ha litt kontroll jeg da ellers funker jeg bare ikke.....en halv time igjen så får jeg vite om hcg har steget og alt er bra enda eller omvendt....er så redd jeg:(

håper vi tar feil nurket det håper jeg virkelig....det som er emst sannsynlig er vel at alle gode følelser drukner i frykten vår og vi ikke klarer kjenne på noe som faktisk er der......trooor jeg..ihvertfall til det motsatte er bevist...prøver ihvertfall....

trøsteklem tilbake til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...