Gå til innhold

Så langt har vi skaffet...

Anbefalte innlegg

- Vogn

- Badebalje

- Saueskinn

- Div. til barnerommet

- 2 sengesett

- Dyne

- Pute

- Stellemadrass

- 1 smokk

- 5 smekker

- 3 luer

- Tøfler

- Tøysko

- En god del klær i str. 56, 62 og 68

Hva med dere? Har inntrykk av at en del synes jeg er tidlig ute, men det er jo bare å begynne =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141562973-s%C3%A5-langt-har-vi-skaffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, du var godt igang ja:)

Jeg har bare kjøpt en tre-pakning med bodyer, to sett med lue, body og bukse, to par supersøte ullsokker som passer i november/desember, og noen kluter som var på salg..

Skal på UL imorgen så blir vel kanskje litt mer handling nå fremover :)

Er jo begrenset hvor lenge etter du har handlet varene og du kan bytte de inn................

Men ikke overdriv handlinga i str du ikke trenger med det første. Du får garantert mye klær i gave;-)

Og ikke minst så kommer det hele tiden masse nytt og fint inn i butikkene!!

Har bare anskaffa to bittesmå luer og strømpebukser, pluss tre bodyer i str 56 og to i 50. Og en liten joggebukse gitt ;) Så får jeg satse på at småen ikke allerede har vokst fra 50 i magen :D Har egentlig ikke handla målretta i det hele tatt, bare kjøpt noe for å konkretisere det som er i ferd med å skje... Kjenner jeg blir litt engstelig med tanke på innkjøp, for jeg er virkelig totalt grønn på hva jeg faktisk trenger. Tror jeg må ansette en handlehjelper etterhvert.

Kjenner meg litt igjen der fra sist gang, Mammaløve. Er heldigvis litt enklere denne gangen da vi har mesteparten fra sist... =O)

Et lite tips er å begynne med de store tingene (vogn, stellebord og seng osv). Er så lett å ta litt av på alle klærne og småtingene at det blir for mye (og ganske dyrt). Og de fleste får jo mye klær og nips i gaver også, som det blir kommentert her. =O)

Annonse

Må bare innrømme at jeg jammen har kjøpt enda mer i dag =P Er klar over at man får mye klær osv. Samtidig så vil jeg likevel kjøpe de klærne jeg liker, så får det heller bli litt dobbelt opp. Kan jo evt. bytte ting en får også.. =)

Har ikke handlet noe jeg:D Tenkte jeg skulle vente en stund til. Gullet ville ikke vise hva det hadde mellom beina på UL i dag, så vi får pent smøre oss med tolmodighet med tanke på farger;) Men er jo greit å kjøpe nøytralt også da, skal jo ha flere unger:)

Vi har handla et nydelig sett (lue,body og sparkedress) som passer til begge kjønn som det første plagget til den nye babyen.

- noen handklær som var på salg

- 2 sengesett (mye salg :P)

Og igår handla vi søskenvogn!:o ble litt tidligere enn vi hadde tenkt gitt,men fant akk den vogna vi hadde lyst på,veldig pent brukt til halv pris av nypris!:D så da måtte vi bare slå til ;)

Men hvis d blir gutt så har vi veldig mye etter vår førstefødte,så vi må se d litt an. Men syns d er litt viktig å handle noe nytt som er bare denne babyen sitt også da,så d ikk blir bare arveklær :)

UL tirsdag om halvannen uke,så da håper jeg vi får vite kjønnet så jeg kan handle litt mer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...