jente08 + spire i magen<3 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei alle sammen:) Da var det endelig min tur til å flytte inn her. Har hatt så lyst til å prøve på nummer 2 en stund nå, og endelig vil samboer også det:) Har ei på 1,5 år, så det blir forhåpentligvis 2 tette =) Hva synes dere der ute om at når man planlegger barn at man ikke tar hensyn til om barnet blir født sent på året? Tenker at hvis vi skulle være så heldig at det klaffer denne måneden, så vil jo terminen bli i desember en gang.. Har hørt mange som er så veldig opptatt av dette, så nå lurer jeg på, er det virkelig så ille å bli født sent på året? Kanskje burde vi egentlig vente til neste mnd med å begynne å prøve?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Velkommen tilbake:-) Har selv en sønn født desember 08, og vi kjører på;-) Kommer det et til desember barn, blir vi bare super happy for å få en til. Er i 12.pp nå:-/ Masse lykke til framover:-)
Ønskebaby08*12 Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Velkommen hit Har nettopp flyttet inn hit jeg også, har en datter på 17 mnd, så nå håper vi å bli gravid igjen. På det du spør om, så vet jeg om at flere tenker over dette, (jeg har ikke tenkt til å gjøre det.. ) selvfølgelig kan det være en fordel å være født tidlig på året, men jeg tenker jo at blir jeg gravid igjen, kommer jeg nok til å bli så overlykkelig at jeg ikke tenker over at termindato kan bli sent på året, dessuten vet man jo ikke om et barn man planlegger at skal bli født i januar, ikke kommer i desember. Ihvertfall, lykke til med prøvingen framover.
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2010 Blir jo spennende å se hvor lang tid det tar før man blir gravid igjen:) Håper så gjerne på å bli gravid fort, og det gjør nok helt sikkert alle her:) Tenker at det bare er fordeler med to tette, tenk så mye glede dem kommer til å ha av hverandre:) Kjempe spennende dette her:) Okei, takker for svar:) Tror nok at vi bare kjører på vi også..har tenkt litt på det, og om jeg blir gravid nå, så betyr det ingenting at terminen blir i desember, kommer bare til å bli overlykkelig for at vi er gravide:) Var å sjekka på sånn EL kalkulator på nett, (har litt variert syklus da) og i følge den skal jeg ha EL mellom 23 og 27 mars en gang, så dette blir spennende!! =))
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 22. mars 2010 #5 Skrevet 22. mars 2010 Omtrent på samme "stadiet" vi da ser jeg Har og 1 fra før, som er 17mnd, og har EL ca samme tid. Er 3.syklus etter pillestopp, men først denne måneden vi prøver skikkelig Jeg har og tenkt at desember kanskje er en litt "dum" måned og hadde tenkt på et vårbarn denne gangen, men skjer det før så blir det bare en koselig førjulsgave
MammaMø85 Skrevet 22. mars 2010 #6 Skrevet 22. mars 2010 Kjør på! Tenk så dumt hvis alle barn blir født de 3 første månedene i året!
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2010 Så morsomt da:) Blir spennende å se nå fremover, EL er jo i disse dager:) Har så ustabil syklus, er sånn + - 2-3 dager hver måned, så er litt vanskeli å finne ut nøyaktig når det er.. Vi tenker også litt sånn, at det kanskje ikke betyr såå mye om det er seint eller tidlig på året.. Vi blir glade uansett! =) Sant som du sier over her, alle kan ikke være født de 3 første månedene av året. Nei, vi kjører på, så blir det som det blir. Blir bare overlykkelig den dagen jeg tester uansett, uavhengig av hvilken dato termin blir=)=)
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. mars 2010 Så morsomt da:) Blir spennende å se nå fremover, EL er jo i disse dager:) Har så ustabil syklus, er sånn + - 2-3 dager hver måned, så er litt vanskeli å finne ut nøyaktig når det er.. Vi tenker også litt sånn, at det kanskje ikke betyr såå mye om det er seint eller tidlig på året.. Vi blir glade uansett! =) Sant som du sier over her, alle kan ikke være født de 3 første månedene av året. Nei, vi kjører på, så blir det som det blir. Blir bare overlykkelig den dagen jeg tester uansett, uavhengig av hvilken dato termin blir=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå