Gå til innhold

To lange veker att

Efua Menu♥  Gutetvillingar

Anbefalte innlegg

Er så lei av å vente, føler eg går i dvale. Skal til tidleg UL om to veker og skal då vere 10+4. Sist mista eg 11+1.

Det er som om denne perioden ikkje eksisterar. Det som dei andre gangane har vore ei veldig koseleg tid er no fyllt av engstelse og tomhet. Føler eg er ganske optimistisk som person, men no tenker eg berre at det ikkje er noko der for ikkje å bli skuffa. No berre gler eg meg til å få det overstått, uansett kva resultatet blir.

Fortsetter under...

Den følelsen kjenner jeg igjen. Jeg har mistet tre ganger, og denne gangen jeg fant ikke roen før etter ordinær UL i uke 19. Det er så kjipt de første månedene når man ikke kjenner liv på egenhånd. Man lever for UL- og doppler-kontrollene, og ukene snegler seg av gårde. Svangerskapene blir liksom ikke like fantastiske etter at man har følt en abort på kroppen. Men prøv å ikke tenke negative tanker, tenk heller at alt er i den skjønneste orden, det er jo ingenting som tyder på noe annet... :)

Det ser ut til at eg har fått soppinfeksjon og eg tar det som eit positivt teikn :-) Var veldig plaga med det då eg gjekk gravid med jentene mine, men ingenting i forrige sv.skap som gjekk galt.

No har eg fått så stor mage at eg ikkje kan halde inne lenger, men det hadde eg også sist...

12 dagar att til UL, tikk takk.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...