Ønskebaby08*12 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Da har jeg og min (tilkommende) mann funnet ut at vi skal prøve å bli gravide igjen Vi er nok ikke like "aktive" som mange andre her inne, men vi har uansett bestemt oss for å gå inn for å prøve å få et barn til. Vi har en jente på 16 mnd, som jeg fortsatt ammer 1-2 ganger (koseammer) i løpet av døgnet, så jeg har ikke fått igjen mensen etter fødsel, men skal nå slutte helt, i håp om å få igang kroppen igjen. Tenkte jeg ville slenge meg på her, nå som status er prøvere. Dessuten syns jeg det var så koselig å være på BIM når jeg var gravid, så tenkte jeg skulle være her hele prosessen denne gangen. Forrige gang var helt uplanlagt, så var aldri gjennom en prøvetid. Hyggelig å være her ihvertfall
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hei hei og velkommen tilbake:-) Husker nicket ditt. Har selv en sønn på snart 15 mnd. Masse lykke til:-)
Ønskebaby08*12 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2010 Hei, og takk for det Husker nicket ditt også. ( tiden "siden sist" ahr bare flydd avgårde) Lykke til framover til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå