Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et litt småfortvilet spørsmål her. Har gått på Synarela 9 dager nå til mitt andre forsøk. Forrige gang hadde jeg ingen bivirkninger nesten i det hele tatt, kanskje ett heteslag og litt ustabil ved ett tilfelle og litt tørre øyne når jeg hadde gått med linsene mine lenge, så tenkte lite over at jeg gikk på spray i det hele tatt.. Men nå er alt annerledes, jeg har masse mensmurringer, stikker i lyskene, jeg er kvalm om kveldene, såre pupper og helt utrolig oppblåst i magen. Jeg er også kjempetrøtt, og må plutselig sove middag og må gjerne legge meg tidlig igjen om kvelden. Jeg er varm,varm, varm, for så å fryse som bare det. Jeg har leddverk og er fryktelig ustabil i humøret. Griner av ingenting, noe som er veldig ulikt meg.. Blir litt frustrert av dette, skal jeg virkelig ha det slik i tre uker til?? Kan det virkelig forandre seg slik fra gang til gang, og alle disse plagene står da ikke i pakningsvedlegget.. Burde kanskje tatt en gravi.test når det er slik, men skal ha mensen i morgen etter vanlig rute så gidder ikke ta enda, skal jo uansett ta før sprøytene og tror ikke vi mot alle odds skulle klart det selv nå.. :) Andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141562326-synarela-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...