Gjest Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 skulle hatt mensen i dag... kommer den i morgen kansje??? Håper at den ikke kommer på lenge lenge!!! :)
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 tengte jeg også.. men er nå 5 dager over ikm, negative tester.. om jeg ikke er gravid, så synes jeg tante rød kunne tatt meg "litt" mindre bokstavelig ;-) hehe.. er kjett å vente sånn..
*Snart_mamma* Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Skjønner dere sååå godt! Skulle hatt tr på besøk 1 mars. her sitter jeg! med negative tester, ingen tegn til tr og negative tester! Hmmmffr. Man blir smågal av detta!..
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 hei på deg ønsker_ Baby. Åj ja det var jo en liten stund siden den 1... vi får håpe at de snart blir positive Hva tester du med? Her har hun enda ikke kommet på besøk enda, tok noen billig strimmel test for noen dager siden... men selvfølgelig så er det bare en strek som vises Ja smågal kan man si ja!!! Men hvis jeg kjenner etter så har jeg litt vondt i puppene...men det får jeg jo når jeg skal ha tr på besøk også...
*Snart_mamma* Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Ja begynner å bli noen dager siden nå! Hehe.. Har enda ikke no tegn på at hu skal komme så jeg veit a søren jeg! Sist pp gikk jeg 4 dager over mens men detta her er mot normalt! ;/ Testa med billig strimmel, og i dag tok jeg en cb. ikke med morgenurin da men! Klarte ikke vente til i morgen! Hehe. Får bare vente et par dager å se hva som skjer tenker jeg! Jeg har dødsvondt i puppene, de stikker og er ømme.. tunge og rare! stikker og er urolig i magen... å korsryggen er sliten, men den sliter jeg emd til vanlig så vanskelig å kjenne på den!
Jønimi #er gravid!# Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Så spennende da *ønsker_baby*!! Har du barn fra før, har du testa seint tidligere? Jeg tror nesten jeg ville vurdert en blodprøve altså!
*Snart_mamma* Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Ja kjempespennende:) Nei ingen barn fra før som er mine egne! Samboer har en sønn på snart 9... Har ikke testet så mye. er i 2 pp nå! hvordan går man frem for blodprøve da?? hva skal jeg si da?
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Hei på deg Ønsker_Baby Så spennende da Håper på det beste og at tr ikke kommer Jeg tok en billig strimmeltest nå, men det var bare en strek der igjen... Hvis ikke tr er kommet til lørdag, tenkte jeg å teste med en CB
*Snart_mamma* Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Testet med cb i dag.. negativ. men ikke på morgenurin da! Tenkte å ta en ny lørdag jeg å om jeg ikke har fått tr. når har du ikm+
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Hei Jeg tenkte at jeg skulle teste kommende lørdag om ikke tr har kommet.. Jeg skulle hatt det i går.. så jeg er vel bare 1 dag over IKM... Merkelig det derre.. Jeg pleier jo å få tr på dagen!!! Men ikke denne gangen gitt!!
*Snart_mamma* Skrevet 11. mars 2010 #11 Skrevet 11. mars 2010 Trøst deg med at jeg er 9 dager over å negativ test! Heller ikke tegn på tr! Hehe.. Her river jeg av meg håret snart!
maaartheee Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er idag 8 dager over IKM.. Negativ test på onsdag og ingen tegn til mensen, det er forferdelig
*Snart_mamma* Skrevet 11. mars 2010 #13 Skrevet 11. mars 2010 Vi skjønner akkurat hvordan du har det! Sitter i samma dritten selv, hehe! Er 10 dager over IKM nå! Å negative belndahvite tester fortsatt:S
maaartheee Skrevet 11. mars 2010 #14 Skrevet 11. mars 2010 Hei *ønsker_baby* Nå skriver jeg igrunnen litt over alt, hehe.. Men, har du noen symptomer på mensen eller graviditet?
*Snart_mamma* Skrevet 11. mars 2010 #15 Skrevet 11. mars 2010 Hehe jeg å! Ivrig om dagen=) Ingen tegn til mens men har kjempeømme pupper, de føles litt unge og stikkende. Har småmurringer og stikninger innimellom nederst i magen! Mye sliten og lite energi! Duda? Har du no symptomer?
maaartheee Skrevet 11. mars 2010 #16 Skrevet 11. mars 2010 Ahh, det at du har ømme pupper er jo kjempepositivt!! Etter det jeg har lest her inne, virker det som det sikreste symptomet Jeg har derrimot ikke ømme pupper.. Sist uka hadde jeg mye stikkinger i magen, og vondt i ryggen.. Hvis utflod, trøtt, vondt i hodet og ekstra sulten! For øyeblikket føler jeg meg igrunnen ganske fin, så tviler på jeg er gravid! :/ En positiv test, det hadde vært fantastisk!! Men, tør liksom ikke håpe på det..
*Snart_mamma* Skrevet 11. mars 2010 #17 Skrevet 11. mars 2010 Hatt ømme pupper siden jeg tror jeg har hatt eggløsning! Håper det er sant som de sier:P hehe!...) Håper vi får positive tester snart. Tror jeg må ta en blodprøve!! Orker ikke vente lenger! Tørr ikke håpe på noe jeg heller. Tror det ikke er noe baby på vei! Å hvis det er det får jeg heller bare bli positivt overraska:P Hehe!;O)
maaartheee Skrevet 11. mars 2010 #18 Skrevet 11. mars 2010 Ja, jeg er helt enig med deg!! Bedre å bli positivt overrasket Årh, jeg vurderer også blodprøve, men er så redd for å bli skuffet enda ei gang!! Forstår ikke hvorfor den dritt-tanta ikke kommer Hold meg oppdatert da, om hvordan det går:) Jeg krysser alt jeg har for deg !!
*Snart_mamma* Skrevet 11. mars 2010 #19 Skrevet 11. mars 2010 Det skal jeg gjøre, krysser alt jeg har for dg om at tr ikke kommer til noen av oss... Hold meg oppdatert å da, enten her eller på pm:D
maaartheee Skrevet 11. mars 2010 #20 Skrevet 11. mars 2010 Jaa, det skal jeg Håper ikke tr kommer, og at vi snart kan teste positivt!!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 11. mars 2010 #21 Skrevet 11. mars 2010 Hei hei Titter innom jeg. Venter også på tanta. Er 3 dager over IKM, med negativ test i ettermiddag. Av erfaring tester jeg sent så smører meg med tålmodighet litt til. Blir spennende å se hvor mange som får ett pluss denne PP
*Snart_mamma* Skrevet 12. mars 2010 #22 Skrevet 12. mars 2010 12 dager over IKM. Enda ikke tegn til tr... Negativ test i dag tidlig! Hva skjer med kroppen min??.. Håper vi får positiv test hele gjengen snart!! Ønsker deg lykke til!
maaartheee Skrevet 12. mars 2010 #23 Skrevet 12. mars 2010 Så dumt *ønsker_baby* Jeg har heller ikke fått mensen, men har ikke testet siden tirsdag!! Jeg kan ikke svare på hva som skjer med kroppen din, ved ikke hva som skjer med min heller! Føler ikke jeg stresser mer enn vanlig, så kan ikke forstå hvorfor ikke mensen kommer når vi har negative tester Jaa, det håper jeg også!! Begynner å miste motet igrunn. Tror ikke jeg er gravid, så håper den dumme tanta kommer snart Lykke til alle sammen !!!
*Snart_mamma* Skrevet 15. mars 2010 #24 Skrevet 15. mars 2010 15 dager over å enda ikke mens... ingen tegn heller til at tr skal komme på besøk.. men negativ test enda! syntes det er rart.. hvordan går det med dere?
maaartheee Skrevet 15. mars 2010 #25 Skrevet 15. mars 2010 Det går egentlig ikke, hehe... 12 dager over IKM, ingen tegn til mensen !! Har ikke testet med siden tirsdag, men tenkte å gjøre det til torsdag, da er jeg også 15 dager over IKM! Føler ikke jeg er gravid, så har ikke lyst til å teste! Venter bare på den dumme tanta !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå