Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å være flink å tenke på noe annet, innmari godt å være på jobb igjen :-) synes at tanken på at det er satt inn et befrukta egg er så fjærnt egentlig. Etter at jeg kom på jobb i dag, har jeg hatt litt mere stikkinger...

Vi hadde time kl. 12:50, dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere hadde sikkert timen før oss da dere! Vi hadde time 13.15 :) Men kom ikke inn før nærmere 13.30 da..

Ja, tanken på dette er litt fjernt! :P

Hvilke preparat(er) går du på nå i etterkant da? Og hvor lenge skal du gå på de?

Jeg går på progynova og progestan, så pgr av at progestan har sånn rød trekant på esken, så er jeg sykemeldt.. Sjefens ordre.. ;)

Skrevet

Kanskje dere satt der når vi gikk ut igjen :-) Vi reiste rundt 1310 tror jeg.

Nå bruker jeg Crinone. Begynte med det samme dag som uttak og skal bruke det i 15 dager. Ikke noe etter dette ettersom jeg har skjønt.

Greit å holde seg hjemme når det er rød trekant på ja ;-) Hvorfor går du på 2 preparater?

Skrevet

hei... jeg går også på progynova og progestan.. hvor lenge er du sykmeldt?? har du reagert på progestan?? jeg begynte med progestan på fredag og hadde innsetting søndag.. er sykmeldt til 3 mai..

Skrevet

Jeg er sykemeldt til 5.mai. Litt dumt, siden jeg har testedag 6.mai, og om det blir positivt skal jeg jo gå på progestan til og med uke 10.. Ja, jeg merker endel av progestanen ja! Blir svimmel og litt slapp. Har merket at jeg er mye mer distree enn vanlig! :P Gubben bare ler av meg.. :P Det verste er egentli at jeg blir svimmel når jeg reiser meg opp igjen.. Selv om jeg ligger 30min eller 1.5 time...

Merker du noe av progestan da Maya's?

Grunnen til at jeg går på to preparater er at jeg har hatt fyseforsøk. Progynova skal vell hemme folikelmoding, og progestan er rett og slett progestoron støtte, på samme måte som crinone, som jeg hadde sist. Men vet ikke helt hvorfor jeg skal gå på begge preparatene tom uke 10 da.. Kansje du kan svare meg på det Maya's?

Skrevet

det som er verst hos meg er kvalmen.. den begynte allerede lørdag ( etter 1 dag med progestan).. Kvalmen kommer brått og uventet.. Formen kan være helt fin, og plutselig kommer kvalmen igjen.. Og den er intens altså.. utennom det så kan jeg bli ufokusert.. eller distree som man også kan kalle det.. Jeg skulle egentlig være sykmeldt første 2 ukene. men så ble innsetting på en annen dato enn forventet, så jeg er da bare sykmeldt første uka.. jeg får se hvordan formen holder seg.. Jeg også skal gå på disse medisinene til uke 10 hvis jeg blir gravid.. men hvorfor vet jeg desverre ikke.. får en del spørmål om det, men jeg har liksom ikken noe svar på det.. har prøvet å google opp det, men finner ingen ting.. si ifra hvis dere finner det ut. det er greit å vite..

Skrevet

Det er jammen mye medisiner og bivirkninger vi skal igjennom, men så får vi tro at etter alt kommer det en liten etterlengted baby :-)

Blir spennende når vi alle nærmer oss testdag :-)

Skrevet

Ja, da er rugedag 8 overstått for min del og trår nå over på rugedag 9! Jeg synest tiden som ruger har gått svært fort denne gangen!

Hvordan står det til med symptom hos dere da? Har hatt ett par dager med murringer nå, men har vært stille idag.. Har ikke ømme pupper heller.. Men har bestemt meg for at dette var gullegget og at jeg tester positivt i løpet av uka;) Håper alle av oss greier det denne runden! :)

Skrevet

Jeg går nå inn i dag 8:) .. Ingen symptomer desverre.. Sist gang var jeg jo veldig overstimuler så jeg kjente jo noe hele tiden..

Skulle virkelig ønske at jeg kjente noe..hva som helst... Håper denne uka går like fort som forrige.. jeg skal teste 9 mai.. :)

Jeg regner med at oss alle har fått det perkefte egget denne gangen.. :)

Skrevet

Ja, det samme var jeg..

Nå det siste døgnet har jeg hatt litt svake murringer til og fra, samt fått litt ømme pupper.. Men utover det er det helt rolig.. Min far, (driver legevakten i byen), kommer innom med tester i kveld, så da blir det spennende og se hvor lenge jeg greier og gå før jeg bare måååå teste... :P

har dere planer om og teste før test dato?

Skrevet

sist gang så testet jeg på riktig dato.. tenkte ikke tanken en gang da om det å teste før.. men etter hva jeg har lest her inne i det siste så er det visst mange som tester før dagen..

Denne gangen så har jeg bestilt test på nettet.. bestilt den som det står Gravid eller Ikke gravid.. + antall uker hvis man er gravid.. tenkte det var gøy å se om den stemmer hvis jeg er gravid så lenge vi vet jo dato egget ble satt inn.. :) men jeg tror den er ekstrem brutal hvis det står IKKE GRAVID på den.. det tenkte jeg liksom ikke noe på da jeg bestilte testen.. Jeg har testdag på søndag.. og jeg tester nok ikke tidligere enn lørdag hvis jeg tester før.. jeg hadde egentlig tenkt tilå gå over denne ganger og bare lavære å teste på en stund.. bare vente å se om mensen kommer.. men pga medisinene jeg må få i posten så må jeg test så nøyaktig som mulig. medisinene må sendes i posten og jeg bor 40 mil unna sykhuset.. så det tar somregel 2 dager..

men i dag så ble jeg kjempe skremt og tenkte det værste med en gang.. det var spor av blod på papiret.. men etter hva jeg fikk som svar her inne så kan det være festeblødning.. det håper jeg virkelig. har ikke blødd noe siden eller.. huff.. det var ikke en god start på dagen..

i dag har jeg hatt mensmurringer og kvalme.. håper bare det er et symptom og ikke bare bivirkning av medisinene.. hvilke dag er du på nå??

Skrevet

jeg er Maya´s forresten.. bare gjort om litt på nickét mitt. :)

Skrevet

Jeg er på rd 11 idag. Tenker jeg tester på onsdag! Da er jeg på rd 13.. Og om positiv test så må jeg jo ta en tlf til legen for å forlenge sykemeldinga mi, som går ut på onsdag.. Pluss at jeg, som deg, må få tilsendt medisiner.. Men har absolutt mest lyst å bare la være og teste og se om mensen dukker opp i løpet av uka.. :P

Skrevet

Hei på dere :-)

Da gikk det ikke denne gangen.... Hadde bestemt meg for å teste i dag, men det var jo ikke noe vits i skjønte jeg når jeg stod opp.. Hvorfor skal dette være så vanskelig??? ... Litt sliten og utladet i dag!

Da er det 1. fryseforsøk for oss neste gang. Starter med kur i begynnelsen av juni.

Tvi, tvi til dere som ikke har testet ennå :-)

Skrevet

Har du allerede fått tanta på besøk?? Det var tidlig.. Men det er i allefall bra at du har egg på frys da! Så kommer du fort igang igjen! :)

Jeg har planer om og teste på onsdag, så er ikke lenge igjen nå:)

Lykke til videre da J73! :)

Skrevet

Ja, fikk den i dag, rugedag 11, regnet da uten innsettdag. Har ett egg på frys, så håper, håper at det klarer seg :-)

Tvi, tvi for deg på onsdag :-)

Skrevet

Jaja, men du kommer deg hvertfall fort igang igjen siden du har egg på frys da!

Så får du ha lykke til videre og satse på at eskimoen er gullegget! :)

Skrevet

dytter på denne igjen,. :)

Skrevet

Dytter litt igjen!

Hvordan går det med dere?

Skrevet

jeg må nesten dytte litt på denne igjen..

hvordan går det med dere alle sammen?? Håper virkelig at noen fikk en positiv test?? og til dere som desverre ikke fikk det, masse lykke til videre med dere ønsker å gjøre.. jeg håper virkelig ikke at dere gir opp.. jeg er fast bestemt ment på at det er meningen at man skal få sitt ønskebarn.. på en måte eller annen..

Iallefall, masse lykke til alle sammen.. :) :) :)

Skrevet

Hvordan er det med alle her inne?

Vi skal ha fryseforsøk i slutten av juni. Skal da starte med tabletter i begynnelsen av juni. Dette blir første fryseforsøk - noen som kan si litt om prossessen og erfaringer rundt dette?

Klem til dere alle :-)

Skrevet

hei!

Jeg har laget en ny tråd "fryseforsøk før sommeren" som allerede har havnet på side 2. Sleng deg på den da, vel? :)

Det er første fryseforsøk for meg, så ingen erfaringer..... men jeg skal ikke starte med noen tabletter. Fikk bare beskjed om å ringe inn mens i juni, og ta det derfra.

St. Olav her også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...