Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal ha første fryseforsøk den uken der.. mest sannsynlig, iallefall hvis mensen kommer når den skal!!!

Haddet nettopp første forsøk, men det gikk ikke! Satser på at neste sitter...

Tar en gang av gangen:-)

Det blir jo super spennende for dere da!!!! har dere prøvd å få barn lenge?

Vi har ingen fra før, men kjæresten har få svømmere:-) Begge er 28!

Vi har prøvd i 2 år. Vært gravid 2 ganger, men mistet begge. 1 i uke 7 og den andre helt i begynnelsen... Vi er veldig spente på hvordan det blir å sette igang med denne prosessen :-) Vi er optimistiske men også realistiske. Det er ingenting som egentlig tilsier at vi ikke skal få det til.

Er dere fornøyd med St. Olav? Håper det klaffer for dere neste gang :-)

oj.. sikkert vært skikkelig tøft for dere da!!!

Håper det blir bra nå da:-)

Vi er førnøyde med St.Olavs så langt. Trives med dem som jobber der, synes de er trivelige, og det virker som om de har skikkelig peiling..

Så hvis de klarer å ordne beibi til oss så blir vi lykkelige:-)

Annonse

De er veldig flinke til å ta en ting av gangen, slik at jeg kan konsentrere meg om det som skal skje nå, og ikke alt før og etterpå. Det synes jeg er ganske godt egentlig!

Når jeg hadde uttak var jeg så nervøs at bena holdt på å riste av stolen. (hadde glemt å ta den beroligende pillen) men, uttaket gikk overraskende bra!

Når jeg hadde innsett var jeg også nervøs, men det var jo ingeeeenting, bare koselig egentlig:-)

Litt merkelig å stikke seg selv i magen, men vi jentene får jo til alt!!

GIRL POWER!

ÅÅÅÅ:-) jeg venter TR rundt 5.april.. Vi skal ha innsett i naturlig syklus! Gleder meg sånn!!!!

kanskje vi ses:-)

Vi ser jo flere som sitter utenfor på venterommet, men ingen prater til hverandre:-) Så er vi vel i samme siyuasjon alle sammen!

Når alle får beibis får vi iallefall trille sammen:-)

Uke 17 - på St.Olav - om alt klaffer fram til den tid. Om vi ikke mirakuløst skulle bli gravid på neste eggløsning før den tid :)

Sitter og venter på brev fra sykehuset i disse dager om nesespray- og sprøytestart. Spennende...! synes dagene bare snegler seg avgårde!

I går fikk jeg medisiner i posten, oppstart 27. mars. Nesesprayen er grei, men jeg gruer meg til å sette sprøyter på meg selv.... Men det er jeg ikke alene om skjønner jeg. Jeg skal klare det :-)

Kanskje vi kan følge hverandre litt, vi som skal opp der i uke 16 :-)

blir trivelig å følge hverandre:-)

ikke farlig med sprøytene. du kjenner det nesten ikke. det er en syltynn spiss!!! ikke noe stress! husk at barn med diabetes tar sprøyte på seg selv hver dag!! så da klarer iallefall vi det:-)

• 2 uker senere...

Annonse

God morgen :-)

Vi skal ha IVF forsøk, som sagt 1. forsøk nå. Jente_80: aner ikke hvorfor datoene er som de er, men sikkert noe med sykluslengden ja. Vi har ikke vært til noen samtale, siden vi bor så lang tunna. All info har vi fått i posten + ett par telefonsamtaler når jeg har hatt noen spørsmål.

Kanskje noen her ses i Trondheim :-)

jepp!! ;)..

jeg skal til ul på mandag den uka hvis alt går som det skal og hvis tr kommer på søndag=)

er såå spent=) jeg skal begynne med andre fryse forsøk etter at den første ble avbrutt.. kommende forsøk med naturlig syklus=)

krysser fingrene og ønsker alle lykke til:)

ønsker sere alle lykke til:-) jeg skal vel ringe inn mens i påsken en gang, hvis den kommer da:-) Så blir det oppstart på fryseforsøk!

Blir litt stressa av å chatte på siden her hele tiden, nå prøver jeg å tenke på andre ting en beibi en liten stund, bare koble helt ut, derfor blir jeg sikkert borte herfra noen dager:-) så når uke 16 nærmer seg blir vi vel ganske aktive her alle sammen:-)

• 2 uker senere...

Hei og takk som spør. Her går det utmerket..! :)

Selv om jeg føler at jeg ikke heeeelt har dreisen på sprayinga.. blir oftest bare en rar sprut istedet for en fin dusj... men så lenge det ikke kommer ut igjen, så får det vel holde - satser på det.

Sprøytestart for meg neste onsdag. Spennendeeeeee :)

• 3 uker senere...

Da er uka i Trondheim over. Vi er kjempefornøyd med personalet på St. Olav. Veldig koselig og omtenksomme :-)

Fikk ut 4 egg, hvorav 2 ble befruktet og delte seg rett. 1 satt inn og 1 på frys. Spennende dager fremover. Test 6. mai.

Hvordan er det med dere andre?

Oj.. denne tråden hadde jeg heeeelt glemt av!

Men vi var hvertfall på St.Olavs på torsdag og satt inn ett egg! :) Det hadde delt seg til 6 celler når de ringte på onsdag, og på torsdag for innsett, hadde det delt seg til 8 celler! Så her er vi storfornøyd og ruger i vei;)

Noen andre av dere som hadde innsett på torsdag? Kansje vi faktisk møtte noen her inne, der;)

Har teste dato 6.Mai, men skal prøøøøve og vente med og teste til 7.Mai siden gubben har bursdag da.. ;)

Hvordan går det ellers med rugingen? Merker dere noe?

Jeg hadde også stikkinger og sammentrekninger i livmoren de første par dagene, nå kjenner jeg heller ingenting! Forje gang var jeg overstimmulert og kjente noe hele tiden, og hadde masse murringer.. Da ble jeg gravid, men mistet 4+4. Så prøver og si til meg selv at det er anneledes denne gangen siden jeg hadde fryse forsøk nå, siden jeg ikke kjenner noe særlig.. ;)

Når hadde du time på st.olavs da? Kansje vi passerte hverandre? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...