Gå til innhold

Hvordan er livmortappen ved graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjente på livmorhalstappen nå, og kjente den tydelig når jeg satte meg litt ned på huk, og det var litt hard, og det kjentes ut som jeg tok på en "nese".. Aner ikke hva dette betyr?? Måtte stikke fingeren lant inn. Har aldri prøvd å kjenne etter den før.

Hvordan er tappen når man er gravid ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt. Men det er positivt at den er hard og langt oppe. Når tr kommer, kommer den jo helt ned.

Skrevet

Det eneste som er sikkert med den tappen er at den er høyt oppe og åpen rundt eggløsning, og langt nede og hard rett før mensen starter. Ellers så farer den opp og ned, hard og myk etter som den selv vil. Det er ihvertfall min erfaring ;D Men jeg håper jo at du er heldig og har blitt gravid da :)

Skrevet

Det samme lurer jeg på... min er lett å nå, og er midt mellom hard og myk,både og liksom... og nå i dag og i går er det som om det sitter en plugg i åpningen med slim og tykk kvit kremaktig utflod... merkelig, har aldri hatt det slik før...

Skrevet

Høres jo lovende ut for deg da *jente08*lengter etter nr 2*

Akkurat slik hadde jeg det i begynnelsen sist. Den tykke tykke kremaktige utfloden hadde jeg leeeenge. Har aldri sånn utflod ellers.

Lykke til:-)

Skrevet

Hmm..hehe gjett hva jeg må prøve nå?;). Venter TR rett over helga, så er spent:)).

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg kan rop nå høyt ut: JEG ER GRAVID :)

Er så glad

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Jeg kan endelig rope høyt ut: JEG ER GRAVID

Klem til dere alle

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...