Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Tenkte jeg kunne bli med her. :) Jeg fyller 37 år i november og er altså en av de over 35 som prøver å bli gravid. Jeg om mannen min har en datter på 5 år fra før, og har nå i et halvt år forsøkt å bli gravid på nytt. Hadde en svak graviditetstest forrige periode, som resulterte i en tidlig SA. Jeg har de siste par årene vært opptatt med å starte egen bedrift, og tenkt at barn nr. 2 må bare vente litt, så litt til og så litt til, for det var ikke så lett å få tid til baby. Jeg var også ekstreeeemt kvalm forrige svangerskap. Nå håper jeg bare ikke at det er for sent... Vet at det er mange her inne som har prøvd mye lenger enn meg, så jeg vil ikke klage. Men jeg bare håper så inderlig at det skjer noe snart. Ønsker så gjerne å gi en søster eller bror til jenta vår.. Og en ny baby hadde bare vært så fantastisk. Jeg er klar! :)))

Tror jeg skal prøve å spise litt sunnere fremover. Vet jeg har slurvet litt i det siste. Er dere andre her på forumet nøye med kostholdet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er skikkelig slapp når det kommer til kosthold. He he. Men har trappet ned på kaffedrikkingen, og det er da noe synes jeg.

Har en datter på 11 år opg prøver nå å få barn med min "nye" samboer. Vi skulle egentlig ha et barn i juni, men det gikk ikke helt som forventet. Så nå er vi endelig klare for et nytt forsøk. Synes det er litt skremmende.

PS! Fyller 37 år i september.. Hjelp..

Skrevet

Heissan..

Trist att det ikke gikk bra da, men får håpe spiren sitter snart..:)

Jeg fyller 37 i september og er inne i 3 pp for å prøve på fjerdemann. Har tre barn fra før som blir 11,13 og 15 år i år.

Spiser jeg sunt...hm,spiser vanlig mat og er ikke spes opptatt av trening i stor grad,men er helt normalt bygd,fått noen kilo ekstra de siste mnd men det er typisk meg på høst og vinter.Går nesten i hi disse mnd..hehe..men de forsvinner igjen på våren når jeg tusler ut av hiet..:))

Tenker jo på kostholdet men spiser som vanlig,men holder meg unna kaffe og alkohol..ikke avholds,kan nyte ett glass vin en lørdagskveld..anser ikke det som noen fare..:)

Lykke til i prøvingen!!:))

Skrevet

Ønsker dere begge lykke til med babydrømmene deres! :) Vi er i gang med nye forsøk denne perioden, så får vi se etter påske om det ble noen fulltreffer denne gangen. Jeg prøver å kutte ned på karbohydrater, og få i meg mer sunt fett, da jeg har fått det rådet fra en refleksolog. Fordelen er at jeg har gått ned noen kilo allerede. :) Ellers drikker heller ikke jeg kaffe (har aldri likt det faktisk).

Prøver å ikke stresse for mye med dette prosjektet, men det er ikke så helt lett kjenner jeg. Jeg utsatte det en god periode, og nå når jeg er klar vil jeg helst at det skal skje med en gang. Jeg skjønner at jeg ikke er like ung lenger... Men jeg håper at det fortsatt er mulig...

:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå lurer jeg på hva som skjer her. Jeg har kjent litt småkvalme siden få dager etter EL. Dette har jeg aldri har opplevd før. Ikke engang i mitt forrige svangerskap - da jeg hadde ekstrem kvalme med sykehus innleggelse. Vel, det er vel uansett ikke annet å gjøre enn å vente en ukes tid for å se om tanta kommer eller ikke.... Men jeg begynner å få et lite håp.... Men skuffelsen kommer til å bli desto stor dersom dette ikke betyr det jeg håper. Er det andre som har erfaringer med så tidlig kvalme? Fortsatt God påske! :)

Skrevet

Jeg opplevde tidlig kvalme sist gang, ihvertfall en hel uke før IKM. Husker ikke helt hvor mange dager. Så min erfaring er at alt er mulig. :-)

Skrevet

hei, hei, vi har to barn på 4 og 1 år, jente først og så gutt. Vi har , etter å ha grubla og tenkt, bestemt oss for å prøve å få nr 3. Det er vel første prøveperioden vi akkurat er ferdig med nå, tenker jeg. Og sikkert ikke den siste. Men vi prøver vel ikke altfor lenge før vi tenker at nok er nok. Kanskje til over sommeren? Eller kanskje enda lenger? Spennende er det i hvertfall. Har i hvertfall begynt å knaske folsyre......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...