Gå til innhold

Hvordan utarter en sa seg i uke 4-5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en helt vanlig mens eller?

Jeg har gått ei uke å vært kvalm/uggen av å på. ondt i korsryggen. støl i magen. dårlig matlyst.skikkelige ømme bryst. tok test forje uke som ble blenda negativ. tok en clearblue og en strimel fra billige tester(samme som jeg brukte forje uke) igår morges. clearblue ble svaaak positiv med engang. Var en sånn du kan teste 4 dager før ikm. strimmelen ble svaaak positiv etter et par minutter. da jeg sto opp idag fikk jeg litt blod på dopapiret. tok uansett en quick respons og en sånn strimmel test. svaaakt positive de også. begynte å blø litt mer. og nå er det litt mindre igjen. er ikke kraftig blødning å ikke like mye som ved mens.

vet ikke når ikm er. da jeg ikke har hatt skikkelig mens etter at jeg sluttet med p plaster i november. men vet jeg hadde ganske mye seigt slim 22. februar. men testet ikke for EL.

Da jeg har fått 4 svaaakt positive tester.tre forskjellige tester må jeg jo være gravid.

vet at det er mange som opplever blødninger i startet. og er nok ingen her inne som kan si noe sikkert. men er litt greit å høre hva dere tror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt at en SA så tidlig utarter seg som en vanlig mens. For de som ikke tester før en stund over tiden, kan ofte ikke tenke noe videre over det enn at det bare er en forsinket menstrasjon!

Masse lykke til!

Skrevet

Er nesten sluttet å blø nå. har blødd myyye mindre en vanlig mens.. har fortsatt symptomer. testen var sterkere positiv dag. men enda svak. tar en ny test i morgen å ser. grunnen til at jeg testet var fordi jeg har vært så kvalm og dårlig noen dager. og ikke vet jeg når ikm er heller.

Skrevet

jeg synes du skal ta en tur til legen din.

De kan eventuelt sjekke deg med en GU for å se hvor du blød fra, eller sende deg til UL for å sjekke om fostere fortsatt er der. De kan også ta en blødprøve for å se om hcg innholdet i blodet ditt øker eller minsker!

Da slipper du å tenke så mye på det og får heller klare svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...