Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Om jeg hadde stått med kniven på strupen, hadde jeg ikke fått ned: -bernaisesaus -scampi -marsipan -tomat -blodpølse/pudding Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Hæh, de du nevner er jo helt vanlig mat! Unntatt blodpølse da, men er faktisk ikke så gale det heller Smaker pepperkakedeig.. Kommer ikke på noe jeg virkelig hater, men synes flesk og duppe høres helt gruuusomt ut! Aldri smakt det, og vet såvidt hva det er, men når jeg hører "flesk og duppe" så ser jeg bare for meg en fettklump flytende i tynn, brun saus.. Ugh!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 jeg kan forresten spise opp marsipanen din for deg
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Raspeballer og tomater! Bah....
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 lasagne¨ svinesteik ribbe marsipankake fløtekake blodpølse og blodpudding vossafår
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Svisker og sviskekompott kommer rett opp igjen! Æsj! PS: har du ikke smakt flesk og duppe så har du gått glipp av noe!! Det er jo så utrolig godt, og nei, det er ikke fettbit som flyter rundt :-P
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Klubb og duppe (raspeballer) Ertestuing og erter generelt All mat som har "blod" i navnet Lungemos Fårikål Lutefisk Sikkert mer, men dette var det jeg kom på i farten :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Lang liste. Lutefisk Røkt laks Makrell i Tomat Kokt fisk Sild Sopp Paprika Selleri Brokkoli Blomkål Rødløk Svisker Fiken Couscous osv..... Er høvelig kresen.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 - Alt av lam/sau - blodprodukter Jeg er overhodet ikke kresen
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Fisk, og ellers alt slags kjøtt av dyr, unntatt storfe.
cherry coke Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 Er så godt som altetende, men lever har jeg store problemer med å få ned..æsj.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #19 Skrevet 9. mars 2010 Blodpølse\pudding, lungemos.. Aldri smakt det da, men bare tanken gjør meg dårlig. Pasta... Jeg er vel en av de få personene som syns pasta og spagetthi er uhyre ekkelt.. :s Pastaformer og pastasalat ser ekkelt ut, og noe jeg virkelig ikke spiser.
Papegøyeblomst Skrevet 9. mars 2010 #20 Skrevet 9. mars 2010 - Løk (inkl. gressløk, vårløk og purre) - Tomat i alle former - Alt som har eddik i seg - Ting i lake Er mye annet jeg ikke liker, men disse er øverst på lista, som jeg virkelig hater, og ikke under noen omstendigheter (bortsett fra om det sto om mitt barns liv) klarer å få i meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå