Gå til innhold

Uttak/Innsett uke 12!

Anbefalte innlegg

ååå så bra 8 på frys er bra:)

Nå er det bare å ruge på...... Pass på og ikke gå og kjenn etter symptomer,det gjorde jeg og ble bare sprø av det sist,da neg. test også:( Prøver og ikke tenke noe særlig på det denne gangen,men er ikke lett!!!!! noen laaaaange 14 dager nå gitt..

lykke til alle sammen,nå er vi rugere:)

Fortsetter under...

Ja nå skal jeg ruge så godt jeg kan. Det er en helt utrulig følelse :)

Hva har dere tatt av vitaminer? Jeg tar sink,folat og omega. Skal prøve å ikke kjenne etter symptomer,men det blir sikkert ikke lett.

Skal ta crinone morgen og kveld.

Ja her ruges det for harde livet :):) Er hard,støl og oppblåst i magen. Magen står rett ut. Hehe. Noen andre som har det sånn?

Er det andre enn meg som tar vitaminer?

Sulten ja, hehe, kunne spist hele døgnet ;)

Lykke til videre alle sammen.

Er på rugedag 4 i dag og prøver å leva normalt og tenkja minst mogeleg på magen. Ikkje så lett det siste, i alle fall. Godt eg har påskeferie og kan slappa av frå jobben i rugetida :-)

Eg var også oppblåst i magen ved ferskforsøket i januar. Fyrst ei veke etter uttaket syns eg magen var normal igjen. Så dette går over med tida. No ved fryseforsøk er det heldigvis mykje mindre påkjenning på kroppen.

Lukke til med ruginga!

Jeg er på rugedag 2 :) Jeg har også påskeferie. Det blir deilig å reise ut på hytta å sitte med beina på bordet ;) Hehe. Har en søt liten tante unge som jeg ikke ser så mye til,så det blir koslig. Hun er 8 mnd. :)

Godt det er normalt å være oppblåst. Blir litt redd når en ikke har vært borti dette før og om hvordan kroppen reagerer.

Forteller dere til familien deres at dere holder på med assistert befruktning?

GOD PÅSKE og rug godt på egget/eggene deres :)

Annonse

Stikker bare innom for å ønske alle lykke til! Håper virkelig vi får mange positive tester fra "gruppa" uke 12!!!

Utrolig bra med så mange på frys ønsker oss baby. Det må jo bare gå bra:)

Her er det litt kjipt nå. Kommet meg over skuffelsen over avbrutt forsøk. Men har pådratt meg en kraftig urinveisinfeksjon. Særdeles lite behagelig.. Men vi får satse på at det allikevel blir hyttetur på mandag:) Her knaskes det pencillin.

God helg alle sammen!

Jeg har fortalt alt til familie,venner og jobb denne gangen, kjenner at jeg slapper av mere denne gangen og at alt er mye lettere. Tar multivitaminer og fosolfat denne gangen. er på rugedag 6 nå så snart halvveis, håper bare spira(ene) holder seg der inne. Dere får ha en fantastisk påske alle sammen og slappe av og kose dere:) gleder meg til å høre resultatene etter påske:)

klem klem fra meg

Vår tur?:) - leit at det enda slik for dykk denne gongen. Håpar de får nytt forsøk og at resultatet vert eit heilt anna neste gong! Og at de snart kan sjå framover etter denne skuffelsen.

Me har fortalt om IVF-rundane til foreldre og søsken, og eg har fortalt det til nokre gode venninner og til sjefen på jobben. Syns det er greit at dei næraste veit det. Men har ikkje behov for at alle ein møter i kvardagen veit det. Godt å ha nokon som bryr seg og spør korleis det går.

God ruge-påske! Håpar på mange positive testar ved slutten av påska!

Her går det bra! Er på rugedag 8 i dag, og kjem ikkje til å testa før 2. påskedag. Skal ta blodprøve tysdag over påske.

Kjenner ørlite murring i magen - men er fullt klar over at det kan vera berre innbilling... Blir spennande å testa på måndag! Har jo sjølvsagt håp om og tru på at det kan gå denne gongen.

Lukke til alle andre! Blir spennande å høyra korleis det går - håpar på mange positive testar snart!

Annonse

Så bra ønskeren :):) Håper vi andre også kommer etter med positiv test. Er på rugedag 9 idag. Har liten tro på at det blir positivt svar. Kjenner ingenting ant en at jeg er veldig trøtt. På rugedag 5 natt til rugedag 6 hadde jeg skikkelig smerter nederst i høyre eggstokk. Det varte i mange timer før det forsvant. Lite behagelig. :( Måtte finne meg varmeflaske og krølle meg sammen i sengen.

Lykke til med testing alle sammen. xxxx

klem

Hadde ikke tolmodighet til å vente lenger.

Har testdag i morgen.........men testa nå på morran i dag.

Og det kom frem en svak strek, men det var en strek.........Hurra mei hopp, jeg tror vi har greid det. :-) :-)

men må teste med en digital i morgen....

Wheee heee....nesten for godt til å være sandt.

Skjønner det ikke helt tror jeg.

Håper vi er mange som lykkkes........kom etter jenter,

:-)

I tillegg så er det en fantastisk dag fra før, vår skjønneste godgutt fyller nemlig 2 år i dag. Gratulerer med dagen vennen min!

:-)

Det var koselig å høre m83 og lille Heine:) Testa igjen i dag,og den var like svak i dag.men den var der. Får ta en digital i morgen for å være helt sikker. Blir helt sprø av å ikke være helt sikker!!!! Er jo en strek der så det burde jo være positivt?

Ble negativt med den digitale:( nå skjønner jeg virkelig ingenting!!!! 2 vanlig tester som er svakt positive,mens denne blir neg. ikke har mensen kommet heller!!!!!! blir sprø av dette, bare ligger å gråter og orker ingenting, hvorfor skal det aldrig bli vår tur. Satte jo inn to egg,tenk at ingen av de har klart seg....

Negativ test her i dag tidleg :-(

Testa på rugedag 13. Hadde tru på at det skulle gå denne gongen...

Skal ta blodprøve i morgon og reknar med at denne dermed bekreftar at det ikkje vart klaff denne gongen heller...

Skal ikkje vera lett dette her!!!

Men me har fleire sjansar enno - og håpar på å koma i gong med nytt forsøk så raskt som berre mogeleg!

Ønskeren: Hvordan går d me deg?? Trist å lese innlegget ditt.. Trodde virkelig d skulle gå bra for dere!! Har du snakket med Porsgrunn?? Noe nytt?? Tenker masse på deg!

Meg1972: Hvordan gikk blodprøven i dag?? Med fryseforsøk kan jo egget bruke litt lenger tid på å feste seg... Håper det er det som har skjedd! Syns vi har hatt litt vel dårlig uttelling her...:( Vet hvor vanskelig og tungt det er å teste negativt... Ønsker dere all mulig lykke til neste gang!!

rm83 og lille Heine: Superbra me positiv test:) Godt det klaffet for dere:) Håper vi andre kommer etter!! Kos dere!

Ønsker oss baby: Heier fortsatt på deg, og håper på positiv test. Hold oss oppdatert!!

Ser ut til at det blir kort regime på oss neste gang. Spennende å prøve noe nytt. Kanskje vi ender sammen igjen:)

Klem

Jeg begynte å blø litt lyserosa i går. Så det er nok over for denne gang. Skal teste i morgen for og få det ut av hode :(:(

Vi har 8 egg på frys. Så jeg skal vell egentlig ikke klage. Også er det vårt første forsøk.

Men allikevell så er jeg helt nede i kjelleren nå :(:(

Hvordan fungerer forreseten ett fryseforsøk? med medisiner osv?

Vi holder til i Porsgrunn.

Gratulerer til dere med positiv test og lykke til viderer dere andre.Neste gang er det vår tur.

rm83 og lille Heine: Gratulerer med positiv test!

Ønsker oss baby: Lukke til og håpar du får positiv test også!

Her vart det ikkje resultat denne gongen heller. Diverre :-( Testa negativt måndag og blodprøven i går var også negativ. Dvs det var litt utslag på blodprøven. Sjukepleiar meinte det tyda på at noko hadde vore på gang, men ikkje hadde utvikla seg skikkeleg. Det er i tilfelle det nærmaste eg har vore på å bli gravid i heile mitt liv. Så kanskje det betyr at dette ikkje er umogeleg å få til???

No er det å nullstilla seg, koma over skuffelsen - og innstilla seg på nytt fryseforsøk i mai. Har 4 egg igjen på frys. Dermed treng me ikkje prøva p 2. ferskforsøk før til hausten.

Og me har jo berre hatt to forsøk så langt (eitt fersk + eitt frys) - så strengt teke kan me ikkje klaga enno. Veit mange har vore gjennom langt fleire forsøk enn dette. Men alderen min byrjar å stressa meg litt - og hadde håpa på at dette hadde ordna seg litt raskt! Satsar på betre lukke neste gong!

hei hei. Da har jeg fått roa meg litt og slappet av litt. Var veldig tøft for oss denne gangen da vi faktisk fikk 2 positive tester. Hadde nok en kemisk graviditet:( Men fikk beskjed fra Porsgrun i dag at vi kan få nytt uttak og innsett i uke 20 så det er deilig å slippe å vente over sommeren:) Dette blir vårt siste forsøk siden vi ikke har fått noen på frys på de to første forsøka så nå får vi bare krysse fingrene xxxxxx

De andre forsøkene har jeg brukt 150 med menopur,men denne gangen blir det 225 så de øker dosen godt! får håpe det hjelper......

Synd at det var så mange av oss som fikk negative tester,men vi får bare bite tenna sammen og kaste oss ut i det igjen. Gratulerer så mye til dere det gikk bra for:) håper dere får en fantastisk graviditet, og vi andre kommer snart etter dere:)

klem klem

Da var løpet kjørt for denn gang. Testet NEGATIVT idag tidlig. Rugedag 14. Skal ringe inn til Porgrunn med svaret, og høre hva som skjer videre. Jeg må nok vente til neste mens. Men håper at jeg kan starte opp igjen før det bli sommerferie. Noen som vet når de har sommerferie i porgrunn?

Vi har 8 egg på frys så jeg trenger ikke gå på sprøytene denne gangen eller?? Syntes de sa noen om noen tabletter jeg skulle gå på. Hvilke tabletter der dette?

Lykke til videre alle sammen. :)

klem

vet ikke helt når de har ferie,men ville vært rask med å ringe. Jeg var heldig som fikk uttak i uke 20, det var ikke mye ledig før sommeren. jeg må igang med full runde da så kan hende de har ledig for deg som skal ha frys. kanskje vi kommer likt igjen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...