Gå til innhold

OHHHHHHHHHHHHHH Kjære Gud du finnes:))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Etter 3 år med prøving, en "normal graviditet" som endte i MA mars 2007, 2 negative IVF, 4 negative frys, mange tårer og skuffelser, nesten et ødelagt ekteskap og skilsmisse, har vi blitt gravide helt uten hjelp og når jeg minst forventet det:))

Men, jeg tør ikke glede meg i det hele tatt, for jeg er så redd hvis noe skjer så kommer jeg ikke til å overleve dette:(( Jeg går rundt og har testet meg 15 ganger til nå, tror at jeg ikke har et eneste symptom, og de få jeg har hatt er blitt borte...ohh slik er dagene mine nå:(( Jeg skulle ønske at jeg kunne skrike av hele min hals hvor lykkelig jeg er, men skal prøve å holde kjeft de første tre månedene, håpe og be at min lille spire vil velge å holde seg i magen, og at alt skal gå bra!!!

Jenter det finnes håp, og muligheter!! Jeg for min del hadde gitt opp å bli gravid med assistert befruktning for å ikke snakke om at vi skulle klare det uten hjelp:)) Men mirakler skjer og jeg ønsker alle lykke til på ferden og ikke gi opp:)) Stor klem fra redde og lykkelige meg til alle

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!!!!!

Så fantastisk kjekt å høre da :) :) :)

Krysser alt jeg har for deg og den lille - så blir den nok der i magen skal du se - og til jul sitter du med en skjønn baby i fanget :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...