*1.gangs gravid* Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hei Jeg lurer på om noen av dere vet litt om dette, jeg har ikke klart å finne noe særlig på internett. - Er det vanlig med temperaturendringer? Jeg er ofte varm, kjennes nesten ut som jeg har feber.. har ofte hodepine sammen med varmen. - Kan babyen reagere på mat den ikke liker, så tidlig som i uke 12? Takk for svar
sexymama83 Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 jepp temperaturendringer er veldi vanli:) har slitt me d samme sjøl - kjennes ut som æ har feber, og slit me hodepine å. slit veldi me kvalme å æ, å på d verste renn d nedover ryggen min me svette.. tru nok ikke babyen reagere på mat den ikke like, men d e jo visse ting du må hold dæ unna pga bakteria og parasitter som kan gå te ungen. blant anna muggost og rått kjøtt. vente sjøl nr.2;)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Hei, Ang. temperatur vet jeg ikke, men det er jo ganske vanlig med hormonforandringer, og jeg husker fra forrige svangerskap at jeg like gjerne kunne hatt overgangsalder med alle hetetoktene Babyen kan nok ikke reagere på mat den ikke liker eller tåler så tidlig, den kjenner jo ikke smaken av det du spiser. Men når du begynner å kjenne liv, vil du nok merke at noen typer mat gir mer liv enn andre. Sterk eller søt mat er jo kjent for å gi masse liv, og det stemte hos meg i alle fall Så deilig å være førstegangs! Jeg er forhåpentligvis veldig snart gravid på nytt, men kjenner at jeg gjerne skulle vært førstegangs hver gang - hehe.
*1.gangs gravid* Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 Tusen takk for svar jenter! Greit å høre at jeg ikke er den eneste Nei, er kanskje litt tidlig at den reagerer på mat.. gleder meg til å prøve å spise søt eller sterk mat ;D hehe.. Ja er ganske spesielt å være gravid første gangen... Lurer ofte på om det er noe der, siden jeg ikke kjenner "det".. Men det må det jo være pga alle disse gravidplagene ;o Er 12 uker i morgen jeg ) Og på mandag skal vi på privat ultralyd for å se at alt er bra ) Å, håper det ordner seg for deg snart da Det gjør det sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå