..snøklokke.. Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Håper noen av dere kan fortelle når dette skjedde i syklusen, hvordan det artet seg, om dere hadde vondt og når dere testet positivt ifht det..
Puppen og lillemor Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 jeg hadde ingen festeblødning.. testet positivt på ikm. Har spottet siden 6+3 til i går 8+5.. ser ut som om det har gitt seg nå (forhåpentligvis).. ikke blødd/hatt brunlig utflod hver dag.. men nesten.. så hjertet banke 8+1.. og skal på ny ul 9+6.. Krysser fingrene for at alt ser bra ut da også!
Nikki 75 Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde festblødning omtrent 5 dager før IKM, kanskje 10 dager etter befruktning? Trodde bare det var mensen som var litt tidlig ute, for jeg hadde menssmerter i magen og nedover beina, og var skikkelig sur. Men mensen kom aldri, så da jeg kom hjem igjen fra ferie testet jeg og fikk veldig klar positiv test. Var da i uke 5.
..snøklokke.. Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Nikki 75- kan jeg spørre om hvor lenge du blødde, og om det var mye? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg er litt usikker på om jeg har fått mens/spotting flere dager før ikm, eller om det er noe annet.
Nikki 75 Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Jeg blødde veldig lite, egentlig bare litt en ettermiddag.... Gikk med bind i tre-fire dager for sikkerhets skyld, men det kom aldri noe mer...
..snøklokke.. Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2010 Ok, takk for svar. Bruker ikke bind, fordi det kommer så lite. Bare truseinnlegg. Men har en del vondt i ryggen så tenker at det nok er tr for tidlig..
Nikki 75 Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Som sagt hadde jeg også ganske mye menssmerter, så man vet jo aldri! Ikke annet å gjøre enn å vente og se, og krysse fingre og tær. )
..snøklokke.. Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2010 Ja, jeg krysser det jeg har:) Er uansett en merkelig tr dette , hvis det er det.. Men som du sier, man vet jo aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå