Gå til innhold

Dere m tidlig blødning/festeblødning/spotting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen av dere kan fortelle når dette skjedde i syklusen, hvordan det artet seg, om dere hadde vondt og når dere testet positivt ifht det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ingen festeblødning.. testet positivt på ikm.

Har spottet siden 6+3 til i går 8+5.. ser ut som om det har gitt seg nå (forhåpentligvis).. ikke blødd/hatt brunlig utflod hver dag.. men nesten..

så hjertet banke 8+1.. og skal på ny ul 9+6.. Krysser fingrene for at alt ser bra ut da også! :)

Skrevet

Jeg hadde festblødning omtrent 5 dager før IKM, kanskje 10 dager etter befruktning?

Trodde bare det var mensen som var litt tidlig ute, for jeg hadde menssmerter i magen og nedover beina, og var skikkelig sur.

Men mensen kom aldri, så da jeg kom hjem igjen fra ferie testet jeg og fikk veldig klar positiv test. Var da i uke 5.

Skrevet

Nikki 75- kan jeg spørre om hvor lenge du blødde, og om det var mye? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg er litt usikker på om jeg har fått mens/spotting flere dager før ikm, eller om det er noe annet.

Skrevet

Jeg blødde veldig lite, egentlig bare litt en ettermiddag.... Gikk med bind i tre-fire dager for sikkerhets skyld, men det kom aldri noe mer...

Skrevet

Ok, takk for svar. Bruker ikke bind, fordi det kommer så lite. Bare truseinnlegg. Men har en del vondt i ryggen så tenker at det nok er tr for tidlig..

Skrevet

Som sagt hadde jeg også ganske mye menssmerter, så man vet jo aldri! Ikke annet å gjøre enn å vente og se, og krysse fingre og tær. :o)

Skrevet

Ja, jeg krysser det jeg har:) Er uansett en merkelig tr dette , hvis det er det.. Men som du sier, man vet jo aldri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...