Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Del Skrevet 9. mars 2010 Har søkt og lett etter noen i lignende situasjon som meg, men finner ikke noe konkret: så stiller spørsmålet her: Jeg er daglig leder i en butikk, men jeg mistrives veldig med arbeidsoppgavene og øvrige i ledelsen, og ønsker ikke å forsette i jobben etter endt permisjon. Jeg har sagt i fra at jeg øsnker å fratre daglig leder stillingen, men ser på muligheter for en annen type stilling i samme bedrift. Samtidig lurer jeg på om det er bedre for meg å bytte jobb. Samtidig så er jo dette en sjanse å ta- fordi det da kreves at jeg søker jobb aktivt under permisjonstiden. Om jeg sier opp fra 1.april har jeg 4 mndoppsigelsetid. Vil dette ha noe å si for utbetalingene fra NAV? Jeg har vært i samme jobb siden januar 08, har fastlønn og da skulle vel NAV ha det de trenger for å betale ut 100 % av den i 36/46 mnd? Videre har jeg jo ferietid tilgode, men det mister jeg kanskje om jeg sier opp? Jeg går ut i permisjon 31 mai. Termin 21 juni. Noen som ikan hjelpe meg eller vet hvor jeg skal henvende meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141559705-jeg-%C3%B8nsker-%C3%A5-si-opp-jobben-permisjon-fra-mai/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå