Gå til innhold

Hei noen som har vært borti laaang blødning etter SA? Er helt fortvilet her.

*tyren72*

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var super lykkelig i desember da jeg endelig fikk positiv test etter mange neg icsi forsøk. ( Denne graviditeten klarte vi utrolig nok på natur måten)

Men 6 januar så mistet vi den lille spiren vår, var da ca 6 uker.

dette var en tøff tid men så klarte jeg og se litt framover og tenkte som så at dette klarer vi en gang til.

Men siden SA'en i januar så har jeg ikke hatt annet enn problemer, har blødd siden 6 januar og har vært inn og ut av sykehus pga smerter og blødninger, de på sykehuset mener på at kroppen ordner opp i dette selv og mener at det ikke er nødvendig med utskrapning, men som jeg har sakt til dem gang på gang jeg vil bare bli ferdig med dette og prøve og leve ett litt normalt liv igjen og at jeg har mistet hele troen på at jeg noengang skal bli gravid igjen. Det er jo ikke normalt og blø i 3 mnd etter en SA eller?

Nå den siste uken blør jeg heldigvis ikke så mye, men det kommer litt brunt hver dag, ekkelt.... :-(

Uff dette ble litt langt men jeg lurer litt på om noen av dere andre har vært med på noe av det samme og klart og blitt gravid igjen.... Vet jo ikke om jeg har hatt mens eller ikke siden jeg har blød i ett siden sa..

Fortsetter under...

uff, jeg synes det høres ille ut. Leit at du mistet.

Kan du ikke evt gå til en privat gynekolog om de ikke tar deg seriøst på sykehuset? Jeg har selv hatt en sa for 2,5 uke siden og var til sjekk idag. Fikk cytotec (tror jeg det heter?) for å få ut restene. Gynekologen nevnte at det var normalt å blø inntil 3-4 uker. Jeg ville krevet behandling om jeg var deg! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...