førstegangs-prøver<3 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hei.. Jeg har mye luft i magen, urolig-litt løs mage (sorry detaljer) Trøttere enn vanlig. IKM til lørdag .. Lørdag 13 februar skulle jeg hatt TR, men den dukka ikke opp - fikk negative tester.. I uke 8 fikk jeg noe som minnet meg om el-smerter og lørdag da, kom det litt rødt på papiret når jeg var på do, to ganger i løpet av dagen. ikke noe mer etter det. Så nå har jeg da IKM lørdag 13 mars - hvis alt hadde vært som det skulle. Lurer på om kroppen kan ha "hoppet over" en menstrasjon.. hmm. Kommer ikke TR på lørdag, el dagene etter, tror jeg at jeg ringer for en legetime. Håper ikke at jeg tenker veldig mye på dette, fremkaller symtomer.. Hva tenker dere?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Har du tatt test i det siste? Syns jo det høres ut som du er gravid jeg....
førstegangs-prøver<3 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 tok test på fredag, men negativ.. hvis ikm lørdag, var det tidlig å ta test.. skal prøve å holde meg til fredag....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Ok:-) Spennende ihvertfall! Får håpe det er graviditet:-) Selv har jeg ikm mand, men tester fredag
førstegangs-prøver<3 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 ja håper for deg også.. du har barn fra før? Har du mening/erfaring med det at jeg fikk rødt på papiret ved to tilfeller?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Har en sønn fra før:-) Blod på papiret kan være: festeblødning, spotting for at tr nærmer seg, og gravide kan også oppleve å blø litt..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Mankan også få en liten blødning når man er mest fruktbar ved el.
førstegangs-prøver<3 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2010 Takk for svar Da håper jeg til det motsatte er bevist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå