Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell om en bok du har likt og som du synes andre bør lese.

Min anbefaling er "Høytleseren" av Bernhard Schlink. Boka handler om en ung mann og forholdet til hans elskerinne/kjæreste, som viser seg å ha et liv hun skjuler for han. Det blir egentlig aldri slutt mellom dem for hun forsvinner uten å si adjø. I forbindelse med studiene får han igjen kontakt med henne og ting ved henne og fra fortiden hennes kommer fram i lyset.

Dette er en roman som kan ses på som kjærlighetsroman, men den han også mange andre lag i seg.

Bør leses!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå leser jeg "Eg elska ho" av Anna Gavalda. Den handler om at mennesket ofte ikke er slik du tror. Veldig fin og litt uvanlig bok. :)

Skrevet

Jeg leser mest"seriebøker" jeg da...hehe:) Men har lest det meste av Mary Higgens Clark, siden jeg elsker nesten alt hun skriver... :))

Skrevet

American Gods av Neil Gaiman.

Tenk deg at de gamle gudene, Thor, Odin og resten av gjengen aldri forsvant, de bare flyttet til USA.....

Skrevet

Vill lavendel- husker ikke forfatteren, men en kjempebra bok som jeg leste for et par uker siden.

Saman er ein mindre aleine av Anna Gavalda.

Av krim leser jeg mye Mary Higgins Clark og Henning Mankell.

Skrevet

Shantaram av Gregory David Roberts. Du kan lese om den her:http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3127572

Krim så har jeg oppdaget en dansk forfatter som heter Sara Blædel. Liker hennes bøker veldig godt.

Skrevet

Takk for tipsene! Mange bøker jeg ikke har lest, men som skal havne på ventelisten min!

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg er velidg glad i serien "Damenes detektivbyra nr 1" av Alexander McCall Smith. Det er krim, og handler om en dame i Botswana som starter landets første detektivbyrå drevet av kvinner.

Ellers har jeg akkurat lest Hässelby av Johan Harstad, og den gjorde virkelig inntrykk på meg. Boka handler om Albert Åberg som voksen, om forholdet mellom ham og faren, hvordan det gikk med Viktor og Milla. Det er en trist og til tider ganske fæl bok, og det vil aldri bli det samme igjen å lese Albert Åberg høyt for barna mine. Men fengslende var den, og jeg greide ikke å legge den fra meg.

Skrevet

Hvilken bok av Anna Gavalda bør jeg lese først?

Skrevet

Jeg syns Saman er ein mindre aleine!

Har lest de andre bøkene hennes, men likte denne best. Men det må også sies at jeg brukte litt tid før jeg fant ut at boken var veldig god, så gi den noen sider og så skal du se :-)

Skrevet

Jeg synes Alkymisten av paolo coelho er fin :)

Skrevet

så bra å få tips :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...