Gå til innhold

Hei alle tøffe damer!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEG!!!!

Har hatt gleden av å se min bittelille Bamsemums vinke og vifte med armer og bein idag 9+0 :) Hurra - jeg er sååå glad!!!

Dette er mitt første fryseforsøk. Ble gravid på ordinært forsøk også, men den lille strøyk med i MA... Har derfor vært så utrolig engstelig - både foran UL i uke 7 og nå i uke 9 - men NÅ skal jeg begynne å tro på dette!

Har forresten to vennepar med hvert sitt tvillingsett som er resultat av første fryseforsøk - så jeg har kjempetro på fryseegg!!!

Lykke til eka72 :)

Har to ferske forsøk bak meg, begge ble neg. Så den 3 mars ble det satt inn en isrose:) Men desverre så har jeg en dårlig magefølelse... Tørr liksom ikke håpe...:( man går vel i et slags forsvar...

Et spørsmål: når kan man ta hjemmetest? Har ikke testdag før 24 mars...

De forrige forsøkene testet jeg ikke da jeg begynte å blø på dag 12 begge gangene...

tusen takk for oppmuntrende ord og råd:-) Er glad for at vi har 2 egg i frysa, men er samtidig pessimist og engstelig for at det ikke skal gå bra denne gangen også. Produsere cyster på eggstokkene, og har tappet 4 under første ivf forsøket. Men man må jo krysse fingrene for at det skal gå bra til slutt:-) Tvi tvi Sunshinebaby 70

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...