Gå til innhold

Klarer ikke å holde meg unna nei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle jo egentlig ikke prøve noe mer før i april...men nå som hcg er nede på 4 og kroppen tydeligvis ordner opp i ex.u selv, så kom prøvelysten tilbake med full styrke! :)

Men har antageligvis hatt EL allerede, så venter vel mens igjen 15.mars cirka. Så lurer jo felt på om vi skal prøve neste EL igjen likevel, selv om jeg skal til utredning i april en gang...hmm.

Noen som har erfaringer med prøving rett etter en ex.u?? Og tanker rundt dette å prøve selv om man skal til utredning?

Blir takknemlig for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen du:) Hvis ikke legen har sagt at dere bør vente så og så lenge, så er det vel dere som bestemmer når det føles rett? Hvis du er "up for it" nå, er det jo bare å starte:) Håper det går finfint for dere denne gangen! Hører også om mange som lever som normalt og prøver mens de venter på utredning, og som da blir gravide og der det går fint. Det er vel mer slik at hvis en gynekolog sier det er lurt å vente på utredning, at dere bør høre på det..

Skrevet

Hei Mumintroll prøver igjen :)

Takk for svar! Hvordan går det med deg denne pp'en?

Legen sa det var helt ok å ha sex, og sa ingenting om at vi måtte bruke noe prevansjon nå..så da regner jeg med at det går fint. Men kjenner jo selv at jeg synes det blir vanskelig å ikke prøve...så vi kommer nok til å gjøre det selv om jeg skal til utredning. Fikk forresten innkalling til utredning i mai, så synes det er alt for lenge å ikke prøve frem til da..hehe :)

Så ja, vi forsetter som normalt og ser hva som skjer :)

Skrevet

Så bra dere har fått en time å forholde dere til.. Det hjelper sikkert litt.. Og jeg skjønner godt om du ikke klarer å la være å prøve før det, for vi er jo uansett så obs på syklusene våre at vi ikke klarer å la være å kjenne etter.. Med meg går det greit,. jeg har fått tantebesøk. Vet vi treffet så fint på el så er litt sur for det. Tre dager før ikm beg jeg å spotte (har aldri spottet før, men en gang skal vel være den første!) og igår kveld beg det skikkelig.. Så nå er det bare å telle dager, og se når el-tegnene melder seg:)

Denne perioden er okei, det er tiden mellom el og ikm som jeg syns er grusom..

Blir spenndende tider for dere fremover nå, med ventende time og alt. Håper det går fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...