Gå til innhold

Noen tenåringsmødre som vil snakke med meg?

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg er en jente på 23år og går siste året på barnevernspedagogstudie i Stavanger. Jeg ble selv mor i ung alder og vil av den grunn skrive bacheloroppgaven min omkring dette temaet. Med tenåringsmødre mener jeg jenter som har blitt mødre i alderen 13år-19år og jeg er veldig interessert i deres erfaringer i forhold til å få barn tidlig. Oppgaven min skal ta utgangspunkt i en undersøkelse jeg selv skal gjennomføre, og jeg lurer da på om dete r noen i området Stavanger eller Bergen, som kunne tenke seg å møte meg og samtale rundt opplevelser og erfaringer i forbindelse å være tenåringsmor? Opplysninger som vil komme frem i samtalen, vil selvsagt anonymiseres i oppgaven.

Blir kjempe glad for svar:)

Hilsen Silje:)

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg kan jo skrive til deg jeg da :)

Jeg fikk min lille jente 1mnde og 1dag før jeg ble 19 :) Å kan si at jeg stortrives som mamma til min 1år gamle jente!!

Om du er interessert i å bruke oss i oppgaven din, kan jeg gjerne stille opp om du ikke har funnet noen.

MammaTilCaroline:

Heisann :)

Å så koselig ;) vil gjerne snakke med deg i forbindelse med oppgaven min:) også må jeg si tusen takk for svar, nå ble jeg kjempe glad :)

Ser at jeg glemte å skrive mail adressen min i innlegget :P Den er:

[email protected]

Hadde vært fint om du kunne kontaktet meg på mailen, så kan vi avtale videre derfra :)

Ser masse frem til å snakke med deg:)

Mvh Silje

meg & Vesla + gutt i aug2010:

Heisann:)

Å så koselig, tusen takk for tilbakemelding:)

Er veldig interessert i å snakke med deg og få stoff til oppgaven min :)

Ser at jeg glemte å skrive mail adressen min, den er:

[email protected]

Hadde vært kjempefint om du kunne kontaktet meg på mailen, så kan vi avtale videre derfra:)

Ser masse frem til å snakke med deg:)

Mvh Silje

hei hei :) jeg bor ikke i det området men jeg ble mamma første gang som 15 åring til en gutt som nå er 7 år å jeg har også 2 barn til på 5 år å ei lita ei på 3 uker :) jeg er bare 22 år gammel og er aleine om omsorgen for alle 3. å vi stooor koser oss :) ta gjerne kontakt om du vite noe mere da :)

• 1 år senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...