Gå til innhold

Noen tenåringsmødre som vil snakke med meg?


Silje86

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg er en jente på 23år og går siste året på barnevernspedagogstudie i Stavanger. Jeg ble selv mor i ung alder og vil av den grunn skrive bacheloroppgaven min omkring dette temaet. Med tenåringsmødre mener jeg jenter som har blitt mødre i alderen 13år-19år og jeg er veldig interessert i deres erfaringer i forhold til å få barn tidlig. Oppgaven min skal ta utgangspunkt i en undersøkelse jeg selv skal gjennomføre, og jeg lurer da på om dete r noen i området Stavanger eller Bergen, som kunne tenke seg å møte meg og samtale rundt opplevelser og erfaringer i forbindelse å være tenåringsmor? Opplysninger som vil komme frem i samtalen, vil selvsagt anonymiseres i oppgaven.

 

Blir kjempe glad for svar:)

 

Hilsen Silje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg kan jo skrive til deg jeg da :)

 

Jeg fikk min lille jente 1mnde og 1dag før jeg ble 19 :) Å kan si at jeg stortrives som mamma til min 1år gamle jente!!

 

Om du er interessert i å bruke oss i oppgaven din, kan jeg gjerne stille opp om du ikke har funnet noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bor 19 dager før jeg ble 17 år, jeg stortrives som mamma og jenten min er nå 2,5år og vi venter nr 2. kan også stille opp om du er innteressert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaTilCaroline:

Heisann :)

 

Å så koselig ;) vil gjerne snakke med deg i forbindelse med oppgaven min:) også må jeg si tusen takk for svar, nå ble jeg kjempe glad :)

 

Ser at jeg glemte å skrive mail adressen min i innlegget :P Den er:

[email protected]

 

Hadde vært fint om du kunne kontaktet meg på mailen, så kan vi avtale videre derfra :)

 

Ser masse frem til å snakke med deg:)

 

Mvh Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg & Vesla + gutt i aug2010:

Heisann:)

 

Å så koselig, tusen takk for tilbakemelding:)

 

Er veldig interessert i å snakke med deg og få stoff til oppgaven min :)

 

Ser at jeg glemte å skrive mail adressen min, den er:

[email protected]

 

Hadde vært kjempefint om du kunne kontaktet meg på mailen, så kan vi avtale videre derfra:)

 

Ser masse frem til å snakke med deg:)

 

Mvh Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :) jeg bor ikke i det området men jeg ble mamma første gang som 15 åring til en gutt som nå er 7 år å jeg har også 2 barn til på 5 år å ei lita ei på 3 uker :) jeg er bare 22 år gammel og er aleine om omsorgen for alle 3. å vi stooor koser oss :) ta gjerne kontakt om du vite noe mere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Vet ikke om det er for sent nå, men om du trenger flere å snakke med stiller jeg.

 

Holder til rett utenfor Bergen, og ble mamma som 17-åring, for 3,5 år siden..

 

Lykke til med oppgaven, uansett=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...