Gå til innhold

Dine tidligste svangerskapstegn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det og hvor tidlig kom de? Og var det forskjllig fra første svangerskap og senere??

Jeg lurer veldig om dagen... Hadde sannsynligvis EL rett før helgen, og nå murrer det noe veldig der nede. Livmoren kjennes som en liten hoven klump på en måte, og det kan godt være ligamentsmerter. I går tørstet jeg noe helt vanvittig på ettermiddagen. Men er ikke dette fryktelig tidlig? Eller kan det være festesmerter eller noe sånt? Jeg må jo uansett vente til rundt (helst etter) 20. mars for å være sikker... Det kom også litt blankt slim i går ettermiddag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine første sv.skapstegn var: - Utrooolig trøtt, oppblåst mage, vektøkning ( Ja, etter kun 4uker!!), Stikninger i magen, måtte ofte på do og tisse, Menssmerter, veldig tørst!

Krysser fingrene for at du har en liten en i magen!;)

Skrevet

Ja, og UTROLIG saltsyk!;)

Skrevet

brystene mine vokste enormt allerede før jeg testa! Å måtte på do hele tia, midt på natta spesielt :-/ stikking i magen, trøtt, hadde veldig lyst på salt. Ååååh, spiste salte drops og salte dødningehoder hele tiden. Trøtt og sliten var jeg hele tiden, det er jeg ennå :( vill ha tilbake energien min!

Skrevet

Men visste dere at dere var gravide da dere kjente symptomer, selv om det var tidlig?

Trøtt har jeg jo vært i evigheter uten at det har så mye å si, og forrige svangerskap hadde jeg veldig få symptomer utover ligamentsmerter rundt uke 5-7, litt kvalme to-tre dager rundt uke 10 og ganske trøtt rundt uke 8-12, så kom magen og sparkingen, men eller altså veldig lite, så vet jo ikke helt hva jeg skal tørre å håpe på her :) Det kan jo være alle musklene der nede er ømme etter at jeg bar snuppa i bæremeis i går (men det pleier jo ikke bli sånn da..)

Skrevet

Det første jeg merket var stikninger nederst i magen, også ømme bryst. Dette merket jeg ganske tidlig, mellom uke 4 og 5 tror jeg.

Tror nok ikke du kan kjenne symptomer allerede nå, men man skal aldri si aldri!!

Lykke til! Håper spira sitter! =)

Skrevet

Det tror jeg nok ikke selv heller, men kan jo begynne å lure ;p Det virker veldig kjent, men det er jo som du sier altfor tidlig. Spekulerer litt i festesmerter, men merket jo ikke noe til det sist...

Skrevet

Nå kan jeg fleske litt mer til her - orket ikke kaffe i dag tidlig, og har et slags press i begge hoftene. Der livmora er kjenner jeg fortsatt murringer, og de går nå nedover i lysken og livmora føles hoven...

Fortsatt liten vits i å teste, så får vel fortsatt fortelle meg selv at det er en eller annen merkelig versjon av forstoppelse eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...