Gå til innhold

Ser ut som om jeg er gravid i 6. mnd.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, magen min er enorm... Greit nok at dette er tredje mann, men at magen skulle komme sååå tidlig hadde jeg ikke trodd. Jeg er bare 8+4, men ser altså ut som om jeg er myye mer på vei enn det. Lurer på hvor dette skal ende, for jeg er ikke særlig oppblåst heller :P

Noen andre som også sliter med å skjule magen? Skal jo liksom holde det hemmelig i noen uker til, og må virkelig lete godt i skapet etter klær som ikke viser for mye :P

Husker med første mann, da jeg var på ordinærul, magen var jo nesten ikke-eksisterende! Tror ikke det blir det samme denne gangen nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen, hadde nesten ikke mage da jeg var på ordinær ul sist gang, men nå venter jeg nr. 2 og magen har vokst mye allerede, er 9+4 og har større mage nå enn det jeg hadde ved ordinær ul sist gang. Er tynn ellers, men magen stikker godt ut. Hadde planer om å holde det hemmelig til første trimester er over, men tror det blir vanskelig ;)

Skrevet

Samme her, hadde tenkt å holde det hemmelig til jeg er 12 uker... 3 uker igjen, får vel holde meg mest mulig borte fra folk, hehe. Jeg er altså 3 mnd på vei 1. april, og det hadde jo vert super gøy å fortelle familien det på nett den datoen! ;-)

Skrevet

Ja, må innrømme at jeg har holdt litt avstand fra kjentfolk og venner i det siste, hehe. Tar på meg en stor vinterjakke når jeg skal ut eller på butikken. Jeg hadde besøk av mine foreldre og søsken i helgen, men jeg klarte visst ikke å skjule det siden min mor spurte meg rett ut om jeg var gravid, så da måtte jeg nesten bare bekrefte det, hehe ;)

Skrevet

Ja, magen bare poppa ut denne gangen. Er 3 gangs gravid- (iløpet av 4 år). så det er jo ikke akkurat snakk om musklatur i denne magen.... kanskje det er en kombiansjon av slapp muskelatur og hormoner.. For livmora er fortsatt så lita at det kan ikke være derfor magen er så stor....... ikke vet jeg. Men jeg har problemer med å skjule magen! Hadde også planer om å holde det hemmelig til 2 trimester:)

Skrevet

Så godt det ikke bare er meg. Er 7+6 i dag å det ser ut som jeg er høygravid. Skikkelig oppunder ribbena og helt ned, stram og fin hehe. Er jo bare luft da men ikke mulig å skjule.

Hadde planer om og fortelle det til frøkna på 6 år i slutten av april, men nå er vi redd folk skal spørre når hun står ved siden av, så vi forteller det til helga hvis ul på torsdag er bra.

Skrevet

Må være litt verre å holde det skjult for ei så stor jente ja. Mine gutter er 3 og 4,5. De skal selfølgelig være de første som får vite det, og jeg gleder meg til å fortelle det!!! Eldste har snakket litt om at vi må få en baby (helst ti faktisk) og at han mest har lyst på ei jente, siden vi ikke har noen jenter fra før. Han er så skjønn =) Mest sannsynlig blir dette også en gutt, men får ikke håpe han blir skuffet av den grunn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...