Tøvsjura Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Vil du ta en rask titt på meg, igjen? Du så på meg i midten av februar og kunne fortelle at du så gravditet på meg i mars/april. Jeg har hatt kluss med syklusen siden prev.stopp for nærmere 1 år siden, men de siste 4-5 månedene har syklusen vært noenlunde jevn, altså 28, 29 og 30 dager. Tidligere hadde jeg el etter klokka og den fant alltid sted på den 14. dagen, det ble jeg oppmerksom på i form av el-smerter og el-slim. Vel, jeg tok i mot et råd her inne og gikk til anskaffelse av digitale el-tester for å se om jeg i det hele tatt har el etter prev.stopp. Sanna28 så el på dag 15/16 så jeg tenkte å avklare om dette stemte. Tok en el-test på dag 15 = negativ, tok en ny før leggetid på dag 16 og den ble positiv ;-) Vi hadde sex på dag 16 og 17 i syklusen. I april 08 ble jeg gravid etter sex på el-dagen og dagen etter. Det jeg lurer på om er da om jeg har vært så heldig og blitt gravid denne måneden? Kan jo ta med at Sanna28 mente det var gode muligheter for det og at Adine_håper_enda også mente det. Født 20.12.88 Setter stor pris på din tid og energi :-) Klem fra
Tøvsjura Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2010 Må ta med at jeg har ikm 18.03 - om 1 ukes tid. Er kjempespent! :-)
Mamma til en<3 Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Heihei.. Litt usikker jeg altså, hehe... Mulig du blir gravid denne mnd men føler egentlig at det er mer sjangs for at du blir det neste mnd jeg. Lykke til
Tøvsjura Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2010 Takk for at du tok deg tid, Kristina Du skriver at jeg muligens blir gravid denne måneden, men dersom jeg ikke har blitt det nå så er det ingen mulighet for det før evt. begynnelsen av april ettersom jeg hadde el 04.03 og har 28,29-30 dagers syklus Er en uke unna ikm i dag, så blir spennende å se Dersom jeg ikke er det allerede så håper jeg du får rett og at det klaffer neste måned Takk for tiden din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå