Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter..

Når jeg sto opp i dag tidlig og tørket meg var det masse brun utflod...hva skjer nå...det verker i magen forløbig ikke noe rent blod...men jeg er veldig engstelig.. blødde i mitt forje svanger skap i to uker fra uke 5-7og det gikk bra...men nå er jeg veldig uskikker på hvordan det går denne gangen..rundt 7 uker på vei...er så redd for å gå på do i tilfelle det renner blod...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har lest så er blødninger og brun utflod ganske vanlig tidlig i graviditeten. Hadde selv både brun utflod og blødde også friskt blod, det kom stort sett bare på papiret og litt i truseinnlegget av og til. Dette var fra begynnelsen til slutten av uke 6. Var på ul i uke 7 og der så alt fint ut :) Er 9+4 nå. Det trenger ikke bety at noe er galt, men viss du er veldig bekymret så kan du jo alltids bestille deg en tidlig ul?

Skrevet

hei:)

jeg har vært plaget med dette irriterende og angstframkallende fenomenet der siden 4+ noe...er 5+5 idag og hard et enda...rosa og brunt om en annen...men ikke sånn at det drypper BANK I BORDET!litt i innlegget og papiret om jeg dytter det litt oppi der....

og jeg har tatt 3 bp pga dette er så skummelt syns jeg og den 4 tok jeg idag og satser og håper på at det blir ett like bra tall denne gangen...er ddritt nervøs selv men ville ihvertfall prøøøve å berolige deg litt med at det har ihvertfall vært helt ufarlig for min del og veldig mange andre virker det som....og håper det fortsetter sånn...ta deg en bp hvis det stresser deg veldig...ikke bra det heller...

men redd det er jeg uansett....

Skrevet

Høres utrolig stress ut å ha det slik etter man har testet positivt. Håper det går bra for dere allesammen.. Jeg har foreløpig ikke testet positivt, og venter mens om et par dager. Igår beg jeg spotte brunt, og litt rødt idag. Men så lite at jeg ikke kan skjønne det er mensen.. Så da tenker jeg på dere, og at det kanskje er slik for meg og.. Når fikk dere pos test?

Skrevet

Hei jeg hadde det samme som deg med sønnen min..en hel uke med masse brun utflod og til og med litt frisk blod siste dagen..alt gikk fint her også:) er veldig vanlig i starten av en graviditet:) men jeg ville tatt en tidlig ul så du slipper å gå å være engstelig for det er ikke no morro eller bra...

Lykke til klemmer

Skrevet

jeg har også hatt det siden uke 5, dvs er 6 uker idag og jeg tror det er ganske så vanlig at mange har litt småblødninger uten at det trenger å være noe farlig:) jeg syns jo egentlig det er greit å være det foruten, men så lenge det ikker er friskt blod så er jeg glad til:)

lykke til:)

Skrevet

Jeg var på ul på volvat i dag,måtte bare sjekke att alt var bra og hva det kunne komme av...Men alt så bra ut og hjertet banket:) det har gitt seg nå heldigvis..så da krysser vi bare fingrene jenter og håper det går bra med oss alle:)

Skrevet

Det var godt å høre :) Fikk forresten et tips av legen min om ta ta c-vitamin tilskudd, det skulle hjelpe på blødninger sa han. Dette var visst nok mot blødning fra skjøre slimhinner det var snakk om, vet ikke om det hjelper mot blødninger andre steder. Jeg har ihvertfall ikke blødd noe mer på flere uker, så om det hjelper eller ikke vet jeg ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...