Gå til innhold

symptomer før ikm?? er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste mens 20februar. puppene er ømme, og menssmerter nederst i magen. men det skal da vel ikke gå an å få symptomer så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når hadde du el? Da jeg ble gravid med vårt andre barn hadde jeg murringer i magen fra og med el og til ikm - testet positivt på dag 1 og 2 over ikm :-)

Skrevet

aner egentlig ikke. rekner med det var i midten av forrige uke...rart viss det kan komme så fort. men så gøy!!!

Skrevet

Heihei! :)

På besøk fra 1.tri..

Jeg mener at jeg merket mensmurringer uka før ikm.. og tunge ømme bryster. Jeg har alltid ømme bryster før ikm, men nå kom de før vanlig.. Og hadde masse hodepine uka før ikm t.o.m uke 5. Er nå 8+6 :)

Håper du fikk et godt nok svar :)

Skrevet

Heia =o)

Jeg føler at vi har det litt likt her asså. Jeg hadde første dag i siste mens 21 februar. Jeg merket på kroppen at jeg hadde EL 8 mars. I går, 9 mars fikk jeg murringer i eggstokkene og ellers nede i magen. Pluss at jeg merket at brystvortene mine var ømme. Idag er de så ømme at jeg ikke klarer å ta på de, pluss at de har endret litt farge.

Vi hadde sex nesten hver dag i uka før, og samme dag som EL var.

Kan dette være symptomer likssom? Har aldri før hatt ømme brystvorter. Kjenner også hele tiden at det er noe rart nede i magen. Den føles oppblåst, uten at den er det på en måte.

Jeg er 21 år, og har ingen barn fra før:) Kom gjerne med innspill folkens dersom dere kjenner dere igjen eller noe:)

Skrevet

Ømme pupper hadde jeg mange dager før IKM, men det var også det eneste tegnet. Alle andre symtomer kom fra uke 6-7. (Var kanskje litt ekstra trøtt fra uke 5-6)

Skrevet

hodepine ja!? igår og idag...oj. men klarer ikke helt å tro på at symptomene kan komme sååå tidlig. gleder med til neste helg, når mensen står for døren. tenk viss den ikke kommer!!! ojojoj

Skrevet

jeg har også hodepine nesten hver dag. Og i dag er brystvortene mine ENDA mer ømme og vonde. Det har spredd seg litt utover i resten av brystene også. Skjønner ingenting, fordi vi har egentlig hoppet av i svingen nesten hver gang. Er jo sjans da, håper det.

Symptomene er hvertfall ikke innbilning, det er virkelig til å kjenne på.

Når har du tenkt å teste da??:) er så SPENT!!!:D

(tisser forresten også heeele tia.)

ER DETTE MULIG SÅ TIDLIG?????

Skrevet

venter mensen 21 mars. så dette blir skikkelig spennende! jeg også tisser mye, har vært opp 2 ganger 2 netter denne uka. vi også har hoppet av i svingen, men akkurat på 2 dager da jeg nok var i rette tiden :D litt dristig, for vi planlegger å bli gravide først i mai. men sååå gøy viss det skulle være noe nå. vi får holde kontakten her utover neste uke, så får vi se om noen får positiv test

Skrevet

åj, så lik situasjon vi er i:D

Har også ikm 21 mars. Og i dag har jeg tisset altså heeelt syykt mye. det er virkelig ikke innbilning hvertfall:)

Begynte på folat idag, bare for sikkerhets skyld;) kjenner murringer i eggstokkene som bare det også idag, mer og mer utover dagen og kvelden. Syns nesten dette er rart, siden det er så tidlig. OG vi har hoppet av i svingen osv.

Men så morro dette var da:D vi MÅ jo følge hverandre nærmere den neste uka og sånn:D Hvilke symptomer kjenner du, sånne som ikke er innbilning?:)

Gleder meg til å høre fra deg, og se videre hvordan dette blir:D:D

P.s har egentlig heller ikke tenkt før i mai-juni pga vi skal gifte oss 5 juni, og har en trang kjole :o hehe:) blir nok ny kjole på meg om jeg er gravid;)

Skrevet

hæ?? dette er jo kjemperart. vi har jo sååå mange ting til felles. vi skal også gifte oss, men noen uker før dere. og kjolen min har helt klart ikke plass til ett ekstra gram på magen!! :D

symptomer...tjo, det har vært denne hodepinen, og tissing om natta, og ømme pupper. men det siste har gått over litt, så det kunne nok like gjerne vært innbilning :S

meeen, ut i neste uke får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...