♡ Love ♡ Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hadde en del småblødninger i uke 6 som varte i 5 dager, i uke 7 (en uke etter blødningene) var jeg på tidlig ul og fikk se et bankende hjerte, embryoet var riktig størrelse og alt så fint ut. Er nå ca 3 uker siden siste blødning og er 9+4, kommer dette til å gå bra tror dere?
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Dette skal gå bra kjære deg:=) Jeg krysser fingrene for deg. Positive er at du har fått se det bankende hjerte og at det så fint ut. Jeg føler virkelig at dette kommer til å gå bra for deg:=)))))
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Har lest et sted her inne at har du blødd, men kommer deg til uke 12 er det veldig stor sjanse for at det går bra. Det ble sagt en prosent, men husker ikke hva den var. Jeg krysser fingrene for deg
_Amanda_ Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 På besøk fra 3. trimester Jeg blødde noen dager i uke 6, og ble også sendt til UL der jeg fikk se et lite bankende hjerte. Er nå 37+6, og alt har gått fint her ihvertfall.
♡ Love ♡ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 Takk for svar jenter Håper dette går bra, av symptomer så har jeg fortsatt litt ømme pupper og strekksmerter sånn av og til, har ikke vært noe kvalm eller trøtt siden jeg ble gravid.
Jorunn og den lille <3 Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Vi er på samme tid du og jeg, jeg er 9 + 5 idag. Jeg opplevde en større blødning i uke 5 og har ellers hatt spotting jevnt og trutt hele tiden. Var på UL etter blødning i uke 5 samt i uke 8 og alt fint begge gangene. Siste gang fikk jeg se bankende hjerte <3 Når skal du på neste kontroll?
Puppen og lillemor Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har hatt småblødninger/spottet siden 6+3 til i går 8+5.. ser ut som om det har gitt seg nå (forhåpentligvis).. bare bittelitt helt lyselyse brunt i dag.. Det har ikke blødd/hatt brunlig utflod hver dag.. men nesten.. så hjertet banke 8+1.. og skal på ny ul 9+6.. Krysser fingrene for at alt ser bra ut da også! Har lest masse om dette de siste dagene.. og det ser ut til at ganske mange opplever sånne blødninger i løpet av 1. trimester. Skal du på noen ny kontroll??
♡ Love ♡ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skal på ny ul (privat) når jeg er 12+0 og både gruer og gleder meg. Føles så lenge til, sukk. Har en voksende mage, så da håper jeg at det er et godt tegn og at alt står bra til med den lille Viss alt står bra til på ul, så kan jeg endelig senke skuldrene og flytte over til 2.tri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå