★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 jeg var oppblåst rett rundt testtider og en uke etterpå..men siden har jeg vært heelt vanlig...paddeflat.. er det bare meg eller ?tenker litt på de som eks blir avslørt i uke 8 og 9 og tenker at det kommer ihvertfall IKKE å skje meg.... 5+5 idag....
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er velig oppblåst i magen...Er i dag 7+0 og spesielt om kvelden så er jeg veldig oppblåst og må slippe ut mye luft. Hehe...Ja det hører vel med dette...
Nat27 Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg var veldig oppblåst i uke 4,5,6, men nå er det roet seg litt. Nå er det mest på kveldstid og da føler jeg at magen på en måte bare er "pløsete", nesten småfeit. Og jeg har rimelig stram mage fra før.. Er i uke 8 nå.
Nikamo Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er EKSTREMT oppblåst! Er bare 4+5 og føler at det synes allerede... Har ikke akkurat flat mage fra før altså... Men nå nytter ikke å _prøve_ å holde den inne engang - den er steinhard! Gleder meg til det er "lov" å begynne med mammabukser, for nå er det ubehagelg med noe trangt i livet... Håper det roer seg litt ned igjen jeg, for det her er jo nesten flaut
Frk Marge Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 forrige gang måtte jeg legge vekk vanlige bukser i uke 7.... Er 6+2 nå og kan såvidt bruke vanlige bukser enda, men tviler på at det holder så veldig mye lenger
Nikamo Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Så godt å høre at vi er flere Håper og tror at det er fordi det er tredje barnet at magen oppfører seg sånn... Men det er så lenge siden sist, at det har kanskje ingen innvirkning?
Cat&Gullungene Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Jeg blir mer og mer oppblåst utover dagen, og om kvelden har jeg en skikkelig liten kul på magen. Men om morgenen er den så og si borte igjen, eller ihvertfall mer enn halvert. Jeg er 10+4. I første svangerskap fikk jeg ikke anntydning til mage før i uke 15, og ingen kunne se at jeg var gravid før i uke 20 ihvertfall. Det ser ut som det kommer til å bli litt annerledes nå i andre svangerskap ;-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Synes å huske fra sist at det roet seg rundt uke 7, og det var ingen som mistenkte noe før etter uke 12 (men da hadde jeg faktisk hadde mammabukse et par uker allerede, kommer langt med litt vide jumpere...)
lykkeligmams<3 Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 hei, jeg er 7+2 på vei og har vært veldig opplåst siden 4+0. har måtten legge vekk alle mine jeans og bruker bare pen bukser som da ikk sitter stramt. trur det hører med for mange av oss, det å bli litt opplåst og lufting. jeg er til vanlig veldig slank, men syns veldig den kulen på magen.
SolRikke Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Jeg følte jeg var veldig oppblåst i uke 4-5-6 (måtte prompe hele tiden), nå er det roet seg veldig. Er 8+3 nå, og mener bestemt det er en liten kulemage som dukker opp. Jeg hadde også relativt stram mage før. På fredag blir det mammabukse shopping, alt for å ha det behagelig! Kan man ikke gå med joggebukse på jobb, så blir det mammabukse selv om det føles veldig tidlig
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. mars 2010 hmmm.. ser ut som alle er litt oppblåst her,,,og det er jo normalt..meeen jeg er ikke det:( kaanskje litt på kvelden men det er lite altså,,,,6+0 idag...
bondekone Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Jeg er 8+3 og går i mammabukser - NEI TAKK til alt som strammer blir bare kvalm av det.... Følte lite skjedde frem til for et par uker siden - da kom både magen og trettheten så nå føler jeg meg veldig gravid, og det er herlig Men litt slitsomt med det at vi ikke vil fortelle alle om graviditeten ennå. Jeg går vanligvis i tettsittende topper, og det kan jeg absolutt ikke nå uten at alle ser det. Gleder meg til påsketider da skal jeg legge fra meg alle vide klær og stolt vise frem magen til alle og enhver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå