M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Er på 9dpo i dag, og har en liten dipp i tempen. Kan det være festedipp eller er det for sent for det?
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 På fertilityfriend står det at fra dag 7-10 er dager egget fester seg. Da KAN man ha en festedipp ja. Progesteronet øker etter at egget fester seg. Dette kan også skje selv om man ikke er gravid.. Så her er det 50/50. Man har ofte en trifasisk kurve dersom man er gravid. Jeg hadde selv en dipp i går og det var 9 dpo. Lykke til!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Woww:-) Spennende!!!!! Håper det var festedipp for oss begge:-)
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Hva er trifasisk kurve? *undre seg*
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2010 Trifasisk kurve er at først stiger tempen som vanlig etter el, så stiger den ca en uke etter el igjen. Dette kalles trifasisk kurve, og kan indikere graviditet. MEN: man kan ha det uten å være gravid, og man kan være gravid uten å få det. Jeg hadde det sist da jeg ble gravid med sønnen min:-) Kom dagen etter en dipp i tempen, så blir spennende å se i morgen;-) Hååååpe hååååpe:-)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har tempet i høst/vinter. Har blitt gravid to ganger men dessverre mistet begge gangene. En gang fikk jeg en temp.dipp, den syklusen ble jeg ikke gravid. Da jeg ble gravid i sept. hadde jeg bare en "vanlig" temp.stigning etter EL. Men da jeg ble gravid i desember hadde jeg en trifaskurve etter EL. Så min erfaring er at "ting" kan variere fra syklus til syklus og til graviditet til graviditet.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2010 Ja det er helt sant, og det skriver jeg vel også over her. Men er mer spennende når man får trifasisk kurve syns jeg. Gir liksom et ekstra håp:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2010 Ps. Tempen min har steget igjen i dag etter duppen i går, og kan se ut som den har steget et ekstra hakk:-) Så hååååpe hååååpe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå