Lotte&Babyspiren Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Så må man ha MYE mer sex enn det man tror. Hver dag hele syklusen!! Da går det ikke an å bomme og sjansene er mye større for å bli gravide når man har MASSE sex!! LYKKE TIL!!
..snøklokke.. Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Ikke helt enig i det, men skjønner jo logikken din.. Men jeg tenker slik at det ikke skal gå på bekostning av både velvære og forhold. Vi hadde ikke hatt godt av å "måtta" ha sex hver dag, og har nå klart å lage to unger på mye mindre sex enn det:)
Vår-tur-snart? Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Hmmm... Er vel en del leger som mener at annenhver dag er best, så mannen får "spart opp" litt.. men ikke godt å si hva som gir fortest resultater, det står da så mye forskjellig på nettet. VI begynner å prøve nå og "planen" er å bare slappe av og kose oss med god sex slik vi pleier og håpe det klaffer =)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 det holder med 3 ganger i uken, bruker du spermiene opp hver dag blir de ikke like svømme dyktige som hvis du slipper de løs annen hver dag:) tror hvis jeg skulle ha hadd sex hverdag, da har jeg blitt lei av all prøving til slutt og har liksom ikke blitt noe med det.
3VilBli4 Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Hadde vært fint om det var fasiten ja...Vi har hatt sex hver eneste dag i 3 mnd og det har ikke hatt noen som helst effekt desverre Satser på hver 2 dag fra nå,mye mer avslappende og blir en triveligere prøving fremover da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå