Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg tatt min siste billi graviditets test, nok en negativ. Så nå slår jeg meg til ro med det, enda jeg er skuffa og fortvila!

Etter denne prøve runden, så føler jeg ikke akurat for å prøve på nytt, føler at denne pp har tappet meg for all energi og glede.. Føler meg bare tom innvendig..

Har satt meg ned og ventet på tante rød nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist.. Føler med deg.. Det er ikke kjekt dette, for det opptar så mye av tankene.. Jeg var nesten sikker på at jeg var blitt gravid denne måneden. Har vel kjent etter for mye. Beg m litt spotting igår, og idag ser det ut som tanta er kommet på besøk. Er 13 dpo, så det er jo bare å innfinne seg med det. Bedre lykke til oss neste måned!

Skrevet

Ja :-/ men er nå 5 dager over ikm, null tegn på at tante rød kommer de nermeste dagene, blir jo totalt kluss i hvordan syklusen min er.. Og får jo ikke startet neste prøving uten at tante rød kommer :-(

Samtidig har jeg og sambo pratet en del om det, og blitt enige om å ikke være prøvere i mars og april :-/ vil ikke ha ungen(e) mitt i jula, vil ikke at den/de skal ha bursdag midt oppi alt det andre.. Og samtidig, så er det ikke noe garanti at ungen(e) ikke kommer en månde før.. så vil vel helst satse på en termin fra februar og utover da..

Vi lurer litt på om vi bare skal unngå å kalle oss for prøvere, rett og slett bare ha det fint som samboere, uten noe beskyttelse, men også uten ventende g-tester på badet, el testing og temp måling.. -kanskje det da er lettere å slippe å tenke så mye negativt?!

Skrevet

Hei lilleDina.

Har det akkurat som deg. Enda ingen tr og heller ikke no tegn til at den skal komme. Bare kvalm, sulten, kjempeømme pupper, sterk luktesans, murringer i magen, litt oppblåst, veldig trøtt om dagen. puppene er tunge og stikkende, og ingen menssmerter!

Men fortsatt negativ test i dag på billigstrimmel! Hadde IKM 1 - 2 - 3- 4 mars.. Dritt lei av å vente!

Får jo heller ikke begynt ny pp fordi tanta ikke kommer!

Skrevet

Ja, jeg tror det kanskje er en lur ide.. Siste ukene for meg har handlet mye om el-tester, el-slim, svangerskaps-tester og symptomer.. Og det TAR masse energi kjenner jeg. Tror ikke jeg gidder ha det slik! Jeg er fortsatt usikker på om det er mensen jeg har fått, det har kommet veldig lite blod idag, knappt ingenting.. Men jeg har vondt i magen og ryggen, så syndafloden starter vel i morgen:-/

Jeg håper dere finner ut av det, og at du får slappet litt av:)

Skrevet

Hei lilleDina :)

kan jeg få spørre hvilken billigtester du bruker? og er det strimler eller stav???

grunnen til at jeg spør er fordi både meg og en venninne har testet med sånne sist vi var gravide, og de slo ikke ut før leeeenge etter en cb+ slo ut, og da var den likevel kjempe svak positiv......

så hadde jeg vært deg hadde jeg spandert en cb+ for sikkerhetsskyld ;)

lykke til :)

Skrevet

Hei..

Var egentlig til lilleDina men jeg tester å med strimler..

Fra billigtester.no eller hva det het!

Kanskje jeg skal teste med en fra apoteket isteden!?? Kan være lurt siden jeg er 1 uke på overtid nå. faktisk skulle jeg hatt mensen 1 mars. å enda ikke kommet noe! ikke tegn til den heller.. men negativ test i dag tidlig!!

Skrevet

testet med billistav sist nå, og ikm dagen, dagen før og dagen etter ikm..

Men på lørdag testet jeg med to CB tester, de var like negative :-(

Forstår det bare ikke.. mensen kommer ALTID mellin 1-4 i månden.. jeg var slik før jeg ble gravid, og ble sånn etter også, det er vist bare mitt mønster.. så nå forstår jeg ingen ting :-(

Mensen viser "no go" for den nermeste tiden.. pleier å få klare tegn 2-3 dager før jeg får den; ising i tenna og vonde knoker på hendene.. Men null tegn til det..

Har små øme bryst, føler meg slapp og sliten, og har fortsatt litt små murring i mage/underliv.. Men enda med de tegnene kan jeg ikke si jeg føler meg gravid heller..

Skrevet

Når er d man kan oppsøke lege når mensen blir så sen? Når man vanligvis har veldig regelmessig? Det er kanskje dumt å lage mer "håp" når man i utgangspunktet ikke orker mer skuffelse, men jeg har vel hørt om folk som får positive tester nesten to uker eller senere også etter ikm. Som tidligere har ftt negative altså. Hadde sikkert vært godt om man kunne fått en undersøkelse hos legen, men de kan kanskje ike gjøre stort så tidlig uannsett? Får si som j har hørt, ingen tr - fortsatt håp. Lykke til :-)

Skrevet

legen sa at om den uteble i en månde, så skulle jeg ta kontakt, så jeg får undersøkelse, om det viser seg jeg er gravid da, så er jeg jo i så fall 6 uker på vei, så får vel kanskje UL for å se etter en fostersekk da.. Er bare så irriterende med ventetiden! heh

Skrevet

Jeg er snart på 2 uka med ikm..

kanskje jeg skal ta meg en tur til legen jeg å?? syntes det her er så rart at jg begynner å bli litt bekymret! noe må det jo være som er galt! enten at jeg er gravid å ikke får noe spesielt høyt hcg nivå.. slår aldri ut på eggløsningstester heller!

å jeg har testet hver dag med det siden endt mens... i 3 mnd. å enda ikke slått ut.

kan det ha noen sammenheng med at graviditetstesten ikke slår ut??

har alltid hatt syklus på 28, 29 dager. slår aldri feil! hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...