kaia2607 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har den siste tiden hatt sykluser på 21 dager.(Noen ganger 24 dager)Jeg blør i tillegg nesten en uke og ganske mye..Særlig de første 3 dagene Er dette noe jeg bør få sjekket hos fastlege? Jeg ser at allerede på dag 7 i syklusen at jeg har el slim. Er det vanskeligere for meg å bli gravid p.g.a dette? Noen med gode råd-erfaring?
kaia2607 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg vil tilføye at jeg også spotter flere dager i forveien av mens,syns det er slitsomt og ha så lange perioder med blødninger/spotting,ikke før jeg er ferdig med tanta er det på'n igjen... Har også veldig humørsvingninger i form av at jeg tar særlig lett til tårene...
Schrødingerkatta Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Heisann, Etter hva jeg har fått høre er det normalt med sykluser på 21 dager. Det som er det viktige er når eggløsninga di er. Det optimale er at det går 14 dager fra eggløsning til IKM, denne perioden kalles lutealfasen og er viktig at er rundt 12-14 dager slik at ikke et eventuelt befruktet egg kommer ut med menstruasjonen. Spotting har jeg ingen erfaring med, men kanskje du skulle vært hos en gyn og hørt om det er noe han kan gjøre med det. Kjedelig å føle at man har TR hele tiden vil jeg tro.. Ønsker deg lykke til :-) Klem fra
kaia2607 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 Takk for svar Schrødingerkatta:-) Godt å høre at det ikke er uvanlig med korte sykluser.Kan se ut som om lutealfasen er normal hos meg,da det går omtrent nøyaktig 14 dager fra eggløsning til mensen kommer. Uansett bestilt time til GU for å ta en sjekk.. Klem Annie
Ragnis Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Jeg hadde kort syklus før i tiden, 21 dagers, ble gravid uten problem likevel. Nå har jeg normal syklus, men bruker laang tid på å bli gravid, men det er vel helst fordi jeg beg å dra på åra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå