Mamma til en<3 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Hei Jeg har ikke hatt ubeskytta sex på flere mnd. Men siden den siste perioden jeg ikke brukte no beskyttelse har jeg hatt en følelse av at jeg er gravid. Har drømt om at jeg har fått en guttebebi og har hatt en del symtomer på graviditet som var kvalm om natten/morgenen i et par uker, jeg blir fortere sliten, trenger mer søvn en vanlig. Tisser oftere osv. Og føler jeg er gravid. og mensen har vært litt anneldes en vanlig, men den har kommet.. Tok også en graviditet test for 2-3 uker siden, men den var negativ. Men kjøpte den testen på Meny, noen som vet om den funker like bra som de på apoteket? Vet at ingen kan svare på om jeg er gravid eller ei. Men lurte på om noen av dere kanskje har opplevd det samme men likevel vært gravid? Eller om dere vet hva det kan være og om hva dere trur? På forhånd tusen takk
Mamma til en<3 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2010 Glemte og skrive at jeg også har fått en liten kul på magen og har ikke begynt og ete mer en vanlig eln og pleier egentlig og streve med og legge på meg... :S og at jeg tok en graviditet test i går som var positiv men den ene streken var så svak at jeg nesten tolka det som negativ. Noen peilig på åssen det er vis den er kjempe svak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå