apea28 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Har noen en grei forklaring på hvordan lage en sånn topplue dusk til lua hadde så lyst gjøre den ferdig idag :-) Takker for svar :-)
helhalhalo Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Ta papp. to lag og så skjærer du ut en sirkel inni denne lager du et en sirkel til som du skjærer ut akkurat som en smultring Då tar du garn og snurrer rundt og rundt. Ved å tre tråden inn i hullet på midten og over pappen og inn igjen. når du tror den er kraftig nok klipper du i garnet langs med øverste kant. tre så en garnbit mellom pappbitene og stram til. riv eller klipp bort pappen Om du vil ha stor dusk må du ha en større papp enn en liten
ღMadame_mim ღ Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 åh, nå fikk jeg flashback til barneskolen!! Laget utallige slike for å lage påskekyllinger og snømenn husker jeg :-)
helhalhalo Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Ja jeg tenker alltid på påskekyllinger når jeg tenker på sånne dusker
apea28 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Kjempe takk.... da prøver vi dusken nå.. stemmer var påskekyllinger vi lagde så masse av på skolen på denne måten :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå