sessanFØDEKLAR ! Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Er det noen som har erfaring med det? Skal begynne nå til torsdagen, hørt det har hjelpt på mange. klem
Løvemor77 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg hadde veldig god effekt av akupunktur på plager ifm bekkenløsning. Og en liten undersøkelse i venninnegjengen viste at alle som hadde tatt fødselsforberedende akupunktur fikk lette, raske fødsler. De som ikke tok, hadde lengre og tøffere fødsler. Så at akupunktur kan hjelpe mot mangt og mye, er jeg ikke i tvil om! Lykke til!
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Lurer på akkurat d samme... Vurderar det eg også.. Lykke til!
tregosten Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg ble kvitt mensplagene med akupunktur. STOR forandring!! Nå tar jeg det for å bli gravid. På sist behandling fant hun en blokkering i livmora når hun satt nåler i øret. Så håper hun klarte å få åpnet det. Det vil jo tiden vise.
<3guttemamma<3 Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Titter innom fra 2.tri;) Jeg gikk til akupunktur for å øke sjansen for å bli gravid, og etter en måned med to behandlinger i uka, satt spira:)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2010 Åååå da kan jeg bare glede meg til behandling begynner til torsdagen =)) Tusen takk for flotte svar jenter !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå