Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Vi har en merkelig vegg her hvor vi bor. Den er under trappa, å den skjuler et stort rom (er ca 20 cm åpning mellom trappa og veggen inn til dette rommet. Jeg vil altså disponere dette. Det er i ganga. Å gangen kan aldri bli stor nok hehe.. Veggen er så rar. Det er et skap som veggen er tilpasset til. Se for deg et integrert skap som ikke er integrert. Bare veggen som er bygd etter skapet som er plassert der. Sånn veldig flott, hvitt plastskap. (fulgte med huset) Dette rommet er innredet som resten av gangen. Det er knagger og allting der. T.o.m en liten lampe i furu. At folk har giddet å snike seg inn dit for å henge av seg jakken er for meg et mysterium. Vi får tegninger i morgen. Gleder meg som bare det.. Får håpe den ikke er så fryktelig viktig Hehe. Så kommer en snekker til onsdag for å ta en titt. Får håpe vi kan ordne denne jobben selv. Må jo legge nytt gulv (sabla fin laminat som er gull verdt i ei gang med masse sko og møkk) Så må det vel maling og lister til i taket osv.. Og ikke minst materialer til å utføre ditta herane. Hva måtte dere gjøre med deres vegg?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Vi har fjerna en vegg, samboeren gikk løs med kubein, sag og hammer. Det som er viktig når en tar ned vegger er at en ikke fjerner en vegg som bærer vekt av tak, av gulvet i etagen over, av vegger i etagen over. Da kan en jo ikke bare fjerne det slik at en får svikt i bærende konstruksjon, eller at gulvet henger og svever uten å hvile på noe. Ikke noe pes å fjerne en lett vegg, men om den bærer trappa, er det kanskje ikke så lurt, uten at en får inn en drager som kan ta vekta i stedet for :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Godt svar Ja, jeg har tenkt mye på om den bærer trappa, kan eventuelt ha en sånn drage under som ikke står så altfor i veien Jeg aner ikke hva en drager er. tipper det er noe som støtter oppunder taket hehe Årh, jeg blir så himla utålmodig når jeg har fått for meg noe jeg vil ha gjort hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå