solita 06 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Har funnet ut at vinterdressen til sønnen ikke er tett... Dumt nå som det smelter godt rundt omkring. Mener og ha lest at det finnes noe en kan putte i vaskemaskinen for å impregnere. Noen som har prøvd og vil dele erfaringer? Er forøvrig Reflex, en dress jeg var veldig fornøyd i fjor. Har ikke vært vasket hardt eller med mykemiddel. Sikkert mange som vil si at jeg må kjøpe Reima/Troll, men er først og fremst ute etter råd som gjør at jeg slipper og kjøpe ny nå :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Der de selger dresser og allværsjakker, har de sånn impregnering for pustende materialer. Den har du i vaskemaskinen. Enkelt og greit
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Reflex sin er jo ikke helt vanntett i utgangspunktet. Vi har et par dresser selv, og de blir bedre med impregneringspray.
Babyønske �� Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Reflex sin dress bør vel impregneres ved annenhver vask. Impregneringsmiddel selges nå en rekke steder, Nikwax Wash In heter det. Hør der du kjøpte dressen, evt i en sportsbutikk.
solita 06 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Ok, takk for svar jenter! Da får jeg ta en tur på sportsbutikken. Får impregnere onsdag kveld, torsdag er innedag i barnehagen :-)
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Her tørker nyimpregnerte dresser over natten hvis de henges på badet. Henger dem i dusjen. Tørker endel fortere når de er impregnerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå