Gå til innhold

Tidlig UL i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en klump i magen nå, er så nervøs.... Var på tidlig UL i forrige svangerskap, og da ble det oppdaget MA. Det var så trist! Håper, håper, håper det er liv nå! Tror jeg er et sted mellom 6 og 8 uker på vei. Ikke helt sikker siden jeg aldri fikk tilbake mensen etter utskrapingen. Uff, tar gjerne i mot litt oppmuntrende ord nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Det er sikkert ikke noe jeg kan si som kan ta bort klumpen i magen din... Du har jo dine tidligere erfaringer med deg uansett... Men jeg håper, håper, HÅPER sammen med deg at alt skal være bra denne gangen!!

Lykke til!!

Skrevet

Takk skal du ha:) Blir spennende i morgen...

Skrevet

Ja,jeg håper også at det er bare bra med lillespiren din denne gangen!

Mest sannsynlig så ER det jo det!! :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg!!!

Hadde samme opplevelse som deg i november - oppdaget MA 7+4. Men - nå i februar fikk jeg den flotte opplevelsen å se bankende hjerte 7+1!

Skjønner likevel godt din redsel, tårene rant hos meg fra jeg begynte å kle av meg og jeg turde ikke kikke på skjermen selv før legen sa jeg måtte bare se... Skal til ny UL imorgen jeg også - da er jeg 9+0. Selv om legen sist gang at nå er det 95% sjanse for at det går bra klarer jeg ikke helt å slappe av...Tror det er en redsel som sitter i oss som har vært gjennom litt.... Selv har jeg hatt 3SA før MAen også så jeg klarer liksom ikke helt å se at en graviditet kan ende godt...

Men - det kan den! Og NÅ skal det være vår tur!!! :)

Klem

Skrevet

Denne gangen går det bra, skal du se! Jeg gleder meg til i morgen å kunne lese om hvordan du så hjertet banke.

-Krysser fingrene for deg!

Klem fra

Skrevet

masse lykke til til deg!!!!

det blir så bra så;)

aldri opplevd MA jeg men har hatt 2 SA og er liiiivredd for MA nå..krysser for at alle må slippe unna og føde friske babyer om en stund;)

xxxxxx gleder meg også ti å lese om hvordan du så hjerte banke i den lille kroppen;)

Skrevet

Masse lykke til i dag på Ultralyden kjære deg.

Jeg krysser fingrene for at alt er bra med den lille i magen din og at dette skal gå bra for deg denne gangen.

Skal på ultralyd i dag jeg også. Er 7+0 i dag og håper så å få se et bankende hjerte.

Skrevet

Masse lykke til alle sammen :)

Det kommer til å gå kjempe bra :)

Skrevet

Tusen takk for så mange gode ord:)

Ultralyden gikk superfint i dag, og VI SÅ DET LILLE BANKENDE HJERTET!!! Såååå letta. Nå er jo sjansen for at det går bra veldig stor. Termin ble satt til 23. oktober, det vil si jeg er 7+5 i dag. Dette er en deilig dag:)

Skrevet

HURRAAAAAA!!=))))

nå kan du senke skuldrene å nyte det framover....grattis;)

Skrevet

GRATULERER :-) :-) Så herlig :-)

Skal på tidlig UL om en uke jeg. Håper jeg får se et bankende hjerte også :-)

Skrevet

Så bra! Nå ble jeg glad! Det er ingenting som er så fint som å se det lille hjertet banke!

Alle som har hatt en MA føler det nok sånn som du gjorde i går,- jeg kjenner igjen den redselen selv, og derfor er det så ekstatisk herlig når man ser at der er liv der inne.

Denne gangen vil det gå bra! Rug videre! :-)

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...