engel81 - g08, g10 Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Har en klump i magen nå, er så nervøs.... Var på tidlig UL i forrige svangerskap, og da ble det oppdaget MA. Det var så trist! Håper, håper, håper det er liv nå! Tror jeg er et sted mellom 6 og 8 uker på vei. Ikke helt sikker siden jeg aldri fikk tilbake mensen etter utskrapingen. Uff, tar gjerne i mot litt oppmuntrende ord nå...
april09 & oktober10 Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Hei Det er sikkert ikke noe jeg kan si som kan ta bort klumpen i magen din... Du har jo dine tidligere erfaringer med deg uansett... Men jeg håper, håper, HÅPER sammen med deg at alt skal være bra denne gangen!! Lykke til!!
engel81 - g08, g10 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Takk skal du ha:) Blir spennende i morgen...
*Nøtta* Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Ja,jeg håper også at det er bare bra med lillespiren din denne gangen! Mest sannsynlig så ER det jo det!!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Krysser fingrene for deg!!! Hadde samme opplevelse som deg i november - oppdaget MA 7+4. Men - nå i februar fikk jeg den flotte opplevelsen å se bankende hjerte 7+1! Skjønner likevel godt din redsel, tårene rant hos meg fra jeg begynte å kle av meg og jeg turde ikke kikke på skjermen selv før legen sa jeg måtte bare se... Skal til ny UL imorgen jeg også - da er jeg 9+0. Selv om legen sist gang at nå er det 95% sjanse for at det går bra klarer jeg ikke helt å slappe av...Tror det er en redsel som sitter i oss som har vært gjennom litt.... Selv har jeg hatt 3SA før MAen også så jeg klarer liksom ikke helt å se at en graviditet kan ende godt... Men - det kan den! Og NÅ skal det være vår tur!!! Klem
Snusky McClusky Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Denne gangen går det bra, skal du se! Jeg gleder meg til i morgen å kunne lese om hvordan du så hjertet banke. -Krysser fingrene for deg! Klem fra
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 masse lykke til til deg!!!! det blir så bra så aldri opplevd MA jeg men har hatt 2 SA og er liiiivredd for MA nå..krysser for at alle må slippe unna og føde friske babyer om en stund;) xxxxxx gleder meg også ti å lese om hvordan du så hjerte banke i den lille kroppen;)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Masse lykke til i dag på Ultralyden kjære deg. Jeg krysser fingrene for at alt er bra med den lille i magen din og at dette skal gå bra for deg denne gangen. Skal på ultralyd i dag jeg også. Er 7+0 i dag og håper så å få se et bankende hjerte.
**LilleMy!** Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Masse lykke til alle sammen Det kommer til å gå kjempe bra
engel81 - g08, g10 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2010 Tusen takk for så mange gode ord:) Ultralyden gikk superfint i dag, og VI SÅ DET LILLE BANKENDE HJERTET!!! Såååå letta. Nå er jo sjansen for at det går bra veldig stor. Termin ble satt til 23. oktober, det vil si jeg er 7+5 i dag. Dette er en deilig dag:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 HURRAAAAAA!!=)))) nå kan du senke skuldrene å nyte det framover....grattis;)
*shira* Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 GRATULERER :-) :-) Så herlig :-) Skal på tidlig UL om en uke jeg. Håper jeg får se et bankende hjerte også :-)
Snusky McClusky Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Så bra! Nå ble jeg glad! Det er ingenting som er så fint som å se det lille hjertet banke! Alle som har hatt en MA føler det nok sånn som du gjorde i går,- jeg kjenner igjen den redselen selv, og derfor er det så ekstatisk herlig når man ser at der er liv der inne. Denne gangen vil det gå bra! Rug videre! :-) Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå