Gå til innhold

Kan man delbetale en snekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller MÅ man betale hele beløpet på ei regning?

Si om en snekker gjorde en jobb som kostet 20 høvdinger, om man da kunne betalt ca 1500,- i mnd. Og av og til mer?

Dette er jo også en bekjent av oss som skal gjøre jobben.

Noen som har vært henni lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden det er en bekjent.. Hvorfor ikke spør personen da?

Kan jo hende noen vil inngå en privat avtale. Men syns det var lite å betale i mnd.

Skrevet

mannen min er snekker, han sier at det kan man hvis du avtaler med han

Skrevet

Den snekkeren vi bruker, jobber ikke på den måten.

En ting er nok arbeidet, men en annen ting er alle materialene. Om en snekker jobber for 20 tusen, er det ikke umulig at halvparten er materialer, som de selv blir fakturert fra sin leverandør, og da er det jo greit at de har penger til å betale den regningen.

De er jo ingen bank. Men siden det er en bekjent kan du jo alltids høre :-)

Skrevet

Ah. Goodie :) Du? Kan du be han lese mitt litt intetsigende innlegg ang rivning av vegg jeg just la ut.. Kan han dele litt erfaringer med meg? Hehe :)

HI

Skrevet

Du har så rett så rett så rett.. Det er helt sant. Vi hører med han med dette i bakhodet :)

HI

Skrevet

Du kan jp spørre han hva han tror hele jobben kommer seg på, og hvor mye av det er materialer.

Så kan du jo lufte om han vil eventuelt kunne tenke seg å dele opp arbeidspengene.

Men, husk på at de aller, aller fleste som jobber etter vanlig arbeidstid faktisk gjør det fordi de trenger pengene, og da vil det være utrolig kjipt å måtte utsette et eller annet, bare fordi du ikke har vett nok til å ta deg opp et forbrukslån og betale for deg med en gang.

Skrevet

Jeg har vett nok til å prøve å forhøre meg før jeg skulle tatt noe forbrukslån. Som vi forøvrig ikke kommer til å ta pga rentene.

;)

HI

Skrevet

Høres ikke ut som dere trenger snekker til jobben, dere kan sikkert fikse det meste selv, snekkeren trenger nok ikke så mye timer jobb, muligens plate vegger og liste litt. Laminatet klikker dere på plass selv. Ikke ta forbrukslån for dette, da blir det dyrt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...