sukie Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Vet det generelt er lurt å få i seg mye vann i løpet av en dag, men hvor mye er bra nå som vi er gravide? Mye mer enn vanlig?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Jeg fikk beskjed av legen at jeg skule drikke mellom 1,5 og 2 liter vann om dagen.
sukie Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Ok, så da er det ikke mer enn vanlig. Tusen takk for svar. Er blitt så nøye på å få i meg nok vann nå for tiden. Og er jo selvfølgelig tørst ganske så ofte.
jeanny 83 Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 ser ut som jeg sliter litt der. Er glad hvis jeg får i meg 2 glass om dagen med væske.. Blir utrolig fort dårlig og etter 2 slurker så er jeg mett..
sukie Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2010 Tror jeg er litt heldig da som føler meg så tørst for tiden. Får som regel i meg godt over to liter daglig. Drikker mye boble da. Vann med bitte, bitte granne kullsyre i. Føles så utrolig friskt. Er vel en av de tingene jeg bare må ha for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå