Gå til innhold

kan noen hjelpe meg ang MA og mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Mistet i MA, (7+1) tok utskrapning 5 februar. hadde tydelig eggløsning rundt den 21 februar. venter IKM i dag, har mems murringer men ikke kommet noe enda. kan jeg forventet mensen nå eller kan den enda la vente på seg pga utskrapningen, det er ikke noen tvil om at jeg hadde EL 21 februar. tatt test og den var neg...

vil gjerne bli gravid igjen så raskt som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

Veldig trist at du mistet, jeg opplevde MA selv i juni i fjor så vet hvordan det er.

Kroppen er veldig i ulage etter en slik hendelse, hormoner og alt skal begynne å fungere igjen vet du..

Men det kan godt være at du får mensen igjen nå, jeg mener de sier at det kan ta fra 4-6 uker fra utskrapning til neste mens.

Og husk at det er så individuelt hvordan kroppen reagerer og restituerer seg, så det trenger nødvendigvis gjelde deg det som har skjedd for andre.

Ønsker deg lykke til og håper du er gravid igjen :-)

Klem fra

Skrevet

Hei

Utrolig trist at du mistet.

Jeg har hatt to MA'er selv. TR kom en 2-3 dager for sent i forhold til EL begge gangene. Og så ble det normalt.

Dette varierer så klart veldig fra person til person, men dette var meg.

Lykke til videre, og sender deg en stor trøste klem

Skrevet

Takk for svar!!!

Tror mensen er rett rundt hjørnet, føler det på meg... er glad for at kroppen klarer å ordne opp så raskt, men vil gjerne bli gravid så fort som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...