Lykkeliten *På overtid* Skrevet 8. mars 2010 #1 Skrevet 8. mars 2010 Herregud jeg er da så sliten jeg.. Jeg orker ingenting! Husker jeg var slik i forrige svangerskap også. Jeg er 5+4 i dag og jeg merket at jeg var gravid pga at jeg var helt utmattet. Jeg er vant til å trene flere ganger i uken, men nå må jeg rett og slett legge treningen på hylla en stund. Jeg orker rett og slett ikke.
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 8. mars 2010 #2 Skrevet 8. mars 2010 Tror jeg kunne sovet en uke akkurat nå. Er virkelig helt skutt!!! Jeg er snart 6 uker på vei og er egentlig litt fasinert over hvor sliten det går an å være, selv om jeg egentlig ikke gjør så veldig mye... Håper det kommer seg litt utover i svangerskapet. Det gjorde det med de to eldste. Lykke til med utmattelse og eventuelt andre symptomer, som for så vidt er velkomne for da vet vi at det er noe på gang inni der
sukie Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Jepp. Samme her. Har så lite krefter til overs etter jobb. Så vidt jeg orker å slepe meg opp trappa til senga. Når jeg har fri dager så sover jeg bare enda mer. Føler jeg liksom går glipp av noe. Sist gang jeg var gravid(endte i sa uke 11) så mener jeg det gikk over i uke 9 eller 10. Håper det gir seg snart. Pleier og trene flere ganger i uka, men nå er all energien borte. Vi får bare holde ut litt til.
april09 & oktober10 Skrevet 8. mars 2010 #4 Skrevet 8. mars 2010 Sitter her og kan ikke skjønne åssen jeg skal klare å holde meg våken så veldig mye lenger....... Har vært kveldstrøtt den siste uka, men nå er jeg rett og slett sliten i hele kroppen. Flere som sover dårlig om nattan??? Jeg våkner gjerne for å gå på do et par ganger, også når klokka blir 3, så bare våkner jeg, og blir liggende våken til ca 5. Det er jo helt unødvendig!! Men husker jeg var sånn i en peride sist jeg var gravid og.. Trøsta er at det gir seg etterhvert. Bare lurer på om andre også sover dårligere...
tulla<3sep2010 Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Melder meg inn her jeg også! Har vært sliten helt siden uke 4-5, er i 11 uke nå.. Dagen er stå opp, ta en tur ut med hunden før jeg reiser avgårde på skolen. Så er det som regel rett ut med hunden når jeg kommer hjem, også er det sofaen helt frem til kveldsturen med hunden og senga igjen tidlig! Har aldri sovet så mye som nå, er vant til og sove 5-6 timer før jeg ble gravid og det holdt mer enn nok, samt at da var jeg jo med på ALT! Venninnene mine tror vel jeg har gått i asyl, er ikke så mange som vet det enda, og jeg er jo alltid opptatt fortiden, men ikke med noen av de;)
**LilleMy!** Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er også helt ekstremt sliten... I helgen gjorde jeg nesten ikke annet enn å sove. Sovnet 1930 på lørdag, så får ikke akkurat mye ut av dagene. Og vil egentlig bare sove når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg sover også dårligere april09 & oktober10. Akkurat som deg så våkner jeg og må på do et par ganger i løpet av natten, og jeg våkner også alltid kl 3 og blir liggende våkene leeenge...
*turbo* Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 jeg sover 12 timer i strekk uten problem, for så å tusle bort til sofaen å sove der. Er helt utslitt! Jeg som er vant med dobbelvakte om dagene og husarbeid, må bare legge det til siden, å ta det jeg klarer. For jeg surrer rundt i min egen barbieverden
jente86_ Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 samme her:)er 9+2 og helt utslitt!legger meg gjerne i ti elleve tida på kvelden og våkner midt på natta for å gå på do,for å så ligge våken et par timer før jeg klarer å sovne igjen!men det gir seg vel etterhvert?=)husarbeid blir det lite av..
sognejente72 *FØDEKLAR* Skrevet 11. mars 2010 #9 Skrevet 11. mars 2010 Samme her, er så sliten av og til at jeg må ta en rask øyehvil på jobben for å holde ut dagen. Trenging har jeg ikke overskudd til. Er jo so vidt jeg orker å traske hjem fra jobben om dagen. Gleder meg til i morgen, da starter helga og jeg kan sove...masse masse Er 8+2, så får håpe det går over snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå