Gå til innhold

5 dager over tiden !

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 3 månedene har jeg hatt sykluser på 29, 21 og 28 dager! Så syklusene mine kan være ganske uregelmessige:S

Idag er jeg på dag 33, og det er ingen tegn til mensen.. Men, har ingen symptomer på at jeg er gravid heller! Har hatt litt murringer i eggstokkene den siste uka og vondt i ryggen, men det har roet seg idag, ellers har jeg litt hvit utflod! Har ikke tatt noen test enda, men tenkte å gjøre det iløpet av uka hvis ikke mensen kommer! Noen som har like erfaringer?:) Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper du er gravid ;O)

Lykke til! Og så må du oppdatere her inne når du får svaret da ;) hehe

Skrevet

Oj så spennende, er jo gravidsymptomer du har da :-)

Lykke til med testing og lov å oppdatere ;-)

Skrevet

kan hvit utflod være tegn på graviditet også??

Skrevet

for en tolmodighet du har:) jeg er og 5 dager over ikm. har testet negativt 2 ganger. så da regner jeg med at håpet er ute.

kjenner at brystene er litt ømme, og når jeg reiser meg fra sittende til stående strekker det nedi magen. Vil bare at tr skal komme siden jeg ikke er gravid.

Lykke til :)

Skrevet

Hei lilleDina :-)

Hvit utflod er symptom på graviditet ja, gjerne økt mengde og litt tykkere enn vanlig. Men blank litt rennende utflod kan også forekomme ...

Lykke til :-)

Klem fra

Skrevet

Jeg tok en test idag, og den var negativ :(

Skrevet

Tok og en test i dag og den var og negativ..snuffs.. føler med deg.. stor trøsteklem:) jeg har bestilt meg time hos legen, vil ha en hormonsjekk.

Skrevet

Hmm.. Det vil jeg også!! Idag er jeg 7 dager over IKM, og ingen tegn til mensen:/ Tror jeg skal ta en pause fra prøvingen, og heller nyte sola og min kjære :)

Stor trøsteklem tilbake, og lykke lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...