Gå til innhold

utrolig kvalm og bekymret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå 6+6 på vei og har vært utrolig kvalm i snart to uker, et kommer nok ikk til og gi seg med det første trur jeg. har spontan abortert to ganger før, så er jo veldig redd for at det skal gå galt igjen. både jeg og min samboer har prøvd nå i ett år får å bli det, og er lykkelige men. skulle bare ønske jeg kunne slippe den bekymringen å begynne å glede meg igjen;) noen andre som kanskje er litt redd for det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, føler litt det samme. Er 10+4 og har vært gravid og mistet en gang før, mistet da i uke 9 og det er det værste jeg noen gang har opplevd. Har vært utrolig bekymret denne gangen, men i uke 8 var vi på ultralyd og så et bankende hjerte, og det beroliget litt. Jeg har også vært utrolig kvalm, spyr nesten hver dag. Men det er en bra ting, for så lenge man har symptomer så kan man være helt sikker på at man fortsatt er gravid. Så vært glad (selv om det ikke er så lett) for at du er kvalm. Og så er det bare å vente, vente på at du kommer i uke 8, for da er sjangsen litt mindre for SA. Så på uke 12, for da er den enda mindre. Får du tidlig ultralyd? Det har du rett til når du har mistet og er bekymret. Jeg skal på en ny ultralyd i uke 12, i tillegg til den ordinære ultralyden. Alt for å kunne føle meg litt mer trygg på at dette skal gå bra.

Lykke til :)

Skrevet

jeg er ikke bare litt redd..jeg er livredd fr at det skal skje noe sånt igjen...

Skrevet

Jeg har hatt 2 tidlig spontanaborter, men er nå snart i uke 9=)

Jeg bekymret meg endel de første ukene, men så dro jeg og tok ultralyd privat, og så et lite bankende hjerte. Skal også på en ul i uke 12.

Det synes jeg har vært veldig beroligende, nå bekymrer jeg meg ikke så mye lengre, har bestemt meg at jeg skal glede meg istede for å gå rundt å gruble på om det kan gå galt.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...