Gå til innhold

Dere som mener kvalmen kom snikende i uke 6? Se hit..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener dere da 5+0 til 5+6, eller 6+0 til 6+6?

Venter i speeeeenning på at den IKKE skal komme.. 5+1 idag

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 6+6 i dag og jeg er ikke plaget med noe særlig kvalme. Bare litt innimellom. Så nyt at du ikke er kvalm...

Skrevet

venter på at den skal komme jeg.....merker absolutt ingenting jeg....ikke igår og ikke dag...sånn plutselig er vel det jeg hadde av sympt.borte...sånn plutselig...skremmende:(

5+4 idag

Skrevet

På meg kom den i 6+5 sånn ca.. Er 11+1 nå, og fortsatt like "syk". Håper så inderlig det går over snart, slik at jeg kan få litt mer ut av hverdagen. Venter i spenning.

Skrevet

Hallooo , jeg er bare på besøk fra 2 tri.

Kvalmen min kom sånn ca i uke 7 kansje litt før, og jeg var kjempe syk til jeg var ca .13 uker på vei , da gikk det over og jeg er i tipp topp form nå !! Nå er det bare deilig å være gravid jeg er 19+3 idag . Bare hold ut noen uker til , !!

lem til dere alle

Skrevet

Hallooo , jeg er bare på besøk fra 2 tri.

Kvalmen min kom sånn ca i uke 7 kansje litt før, og jeg var kjempe syk til jeg var ca .13 uker på vei , da gikk det over og jeg er i tipp topp form nå !! Nå er det bare deilig å være gravid jeg er 19+3 idag . Bare hold ut noen uker til , !!

lem til dere alle

Skrevet

min kom ikke før i uke 9, men da kom den for fulle krefter! hadde vært småkvalm hele veien før det, men da ble det ILLE

Skrevet

Da jeg var 6+++

Skrevet

Min begynte i begynnelsen av uke 6, kanjse t.om litt i uke 5+6 - 6+1,da var den allefall her.og nå ligger jeg strak ut - uke 7+6 idag!

Skrevet

På meg kom kvalmen snikende mellom uke 6-7. Har vert såpass kvalmen hele tiden at jeg kaster opp minst en gang hver dag. Slik er det ennå og nå er jeg 16+3. Missunner virkelig de som slipper, og de som kommer over denne kvalmen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...